Gå til innhold

Vondt i mageskinnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

34+6 i dag. Den siste tiden har jeg kjent stadig mer smerter øverst i magen, i musklene/skinnet. Nesten litt sånn sviende smerte som er sterkest når jeg står opp om morgenen og når jeg har stått/gått mye. Kjennes også ømt når jeg trykker eller masserer på magen, eller når babyen sparker mye på samme sted.

Tenker at det er babyens/magens vekt som begynner å slite på vevet i magen og et egentlig ikke så bekymret. Men er det noen som opplever det samme sånn at jeg kan slå meg til ro med at det jeg kjenner er normalt? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 35+2 i dag, og har hatt det samme som deg i allefall 5 uker!Jeg får en øm og vond "flekk" øverst på magen, spesielt når jeg går/står mye!Nesten så jeg tilslutt mister litt følelsen i huden....Snakket med JM, og hun kjente litt på magen og kunne fortelle at det var lillegutt sin stump som lå å presset og dette var heelt vanlig:))De er jo ganske spisse disse små-rompene:))

Skrevet

Jeg tror jeg har det på samme måte! Jeg er i uke 33 nå og har i mange uker følt at huden øverst på magen er sår! Solbrent på en måte! Det svir og vondt når jeg tar der!!! Jeg har lurt fælt på hva dette var! Det gjør ikke vondt i magen, men på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...