Gå til innhold

Noen her som har født i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fødte der for snart et år siden. Hadde planer om B/, hele den romantiske greia med badekar, levende lys, fryd og gammen..hehe, men måtte bli satt igang, og da var jeg på B3. KJEMPEFORNØYD. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt, og syns rett og slett det var herlig (altså, så herlig en fødsel kan bli)

Det var lite pågang da jeg fødte, så jeg og mannen fikk flytte opp på B7 og sov i dobbeltseng med junior mellom oss. Det var rimelig digg!

Har ikke noe annet enn positive tanker rundt å føde der igjen!

Har født på alle tre avdelingene og stort sett vært fornøyd. Var på B7 med første og hadde et fint opphold der. Det eneste negative var at jeg synes det var mye ammemas da. De to andre gangene fikk jeg være i fred og jeg dro hjem så fort som mulig.

Jeg fødte på B2 og jeg håper jeg kan føde der neste gang også. Det var topp der! Det eneste som er dritt er den sengen mannen skal overnatte i (hvis han overnatter..), for den er ubehagelig! B7 har dobbeltsenger. Jeg håper jeg kan føde med 100% smertelindring neste gang, men jeg ønsker likevel å føde på B2. Du får ikke meg til å føde i en dobbeltseng i et rom med stearinslys..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...