Gå til innhold

Vet ikke om det er "ok" enda å spørre men prøver...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er man interessert og dette går begge veier, hvorfor skal man spille hard to get? Hvis en mann syns du virker desperat om du spør han om å møtes, da kan han jo ikke akkurat være så ivrig etter å bli kjent/ ha den rette interessen for deg.

Så jeg sier; kjør på!! =) (Funker ihvertfall for meg) Sier han nei, så vet du ihvertfall hvor du har han..

Jeg er mann...

Dumt å vente: Om du ikke er helt desperat etter å finne noen, møt ham, og finn ut hva intuisjonen sier deg. Så ta det rolig, babysteps.

Om du er desperat og føler deg ensom: Hold deg langt unna menn, du blir bare utnyttet.

Slett ikke desperat, siden han tok kontakt med seg så kan du vise litt initiativ ved å høre om han feks vil være med å ta en kaffe eller noe. Det trenger ikke være en seriøs date med resturant, kino og full pakke. sats heller på å finne på noe dere dere kan snakke sammen, finne ut om det er noe videre gjensidig interesse å bygge på for begge parter.

Annonse

Du som er mann og sier at de kvinner som føler seg ensomme, bare blir utnyttet, må jo basere deg på egen eller kompisene sin erfaring. Ikke noe rart det er masse drittsekker i verden når mannfolka tenker sånn.... Fysj!

13:33:

Jeg forsøker å hjelpe til, på en ærlig måte.

Ikke gå til angrepp mot meg om du har blitt utsatt for det ene eller andre, jeg sier at mange menn tar det de kan få, og desperate kvinner er et lett byte.

Ikke noen grunn til at dine frustrasjoner/bittehet går ut over meg.

Når du sidestiller det å føle seg ensom og derfor ønske seg kjæreste, med å være desperat, så har du ikke så veldig godt kvinnesyn. Og nei, jeg er ikke desperat selv, er ikke på nettdating, går ikke ut på puber, men bruker å bli sjekka opp selv. Og guess what? Man blir utnyttet da også, brukt til mannen finner "ordentlig dame" som han blir sammen med. Så noe med dere mannfolka må da være... hvorfor ikke si med en gang "jeg vil bare ha sex", er jo mange jenter som vil det samme? Istedet for å lure, si at man elsker dama, vil flytte med henne osv, for så å si at han "egentlig ikke mente noe med det". Råttent.

Er jo ensom og ønsker meg kjæreste, men langt ifra desperat:)

Leter ikke aktivt etter en mann, men tar det som det kommer :)

Men da skal jeg spørre han ikveld om han er interessert i å møtes igjen :) Like så greit å finne ut hvor interessert han er :)

Om han er ute etter å utnytte ett kvinnfolk så er det jo nok å velge mellom og nok av kvinnfolk som bare ønsker seg sex, så skjønner ikke hvorfor han gidder å stresse med meg, som allerede har sagt klart ifra at jeg ikke ønsker å ha ONS med noen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...