3 jenter <3 Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 kan ikke noe for det..men fikk et lite sukk når jeg fikk vite at det var enda ei jente..hadde så på magefølelsen at det var gutt denne gangen!!! Men kjenner at det er på vei til å gå over..det viktigste er jo at alt så bra ut!! ikke døm meg, tror jeg er ganske normal som syns det hadde vært gøy å oppleve begge kjønn..og jeg er veldig glad for at det er et friskt jentebarn i magen :-)
?!:) Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 hm..kjenner meg så altfor godt igjen,mente ikke noe vondt med det men når en har 2 gutter og blir gravid med nr 3 og alle rundt deg(samboer også)sååå innstilt på jente og helt sikre på jente,og jeg da på ul får beskjed om at det er en vilter liten gutt i magen da rant tårene litt:(mente jo ingenting med det men var så sikker på jente)! samboern turde ikke bli glad,jeg ødla litt av hans glede(hans første barn) fordi jeg ble så lei meg.. føler meg slem som føler sånn men er som du sier har lyst å oppleve begge kjønn. jeg er nå i uke 28 og klarer fortsatt ikke venne meg til gutte tanken,men holder det mere for meg selv nå..har hatt en ul etter ordinære pga navlebrokk og da sa jordmoren når vi omtalte babyen som han: ja dere vet kjønnet ja,for jeg var ikke sikker på det så ville ikke si noe,men så ett par baller der ja!...visste ikke om jeg skulle smile eller sture.. i morgen skal jeg på 3d ul,gleder meg men håper nok en gang på at de skal si ei istedet for en..
3 jenter <3 Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2011 tror nok vi er veldig normale..bare litt tabu å si det høyt..men godt å høre at det er flere som tenker litt det samme!! min sambo driver eget firma osv..og håpet veldig på en arving denne gangen..kunne føle at han ble litt lei seg med det samme, men vet det går over! Han tenker som så at det er ikke sikkert det stopper med nr 3, men jeg prøver å banke det inn i hodet på han, at det er litt feil grunnlag med nr fire visst det er bare for å få en gutt.. samtidig tenker jeg at får jeg enda ei tulle som er så snill og grei å ha med å gjøre som de to andre, så kan ting skje..hehe ;-) lykke til på 3d da, aldri prøvd det jeg! er det den veien de tar oftes feil?? at de sier gutt, men så er det jente?? lykke til videre i svangerskapet!! når han er ute, kunne det ikke vært noen andre enn akkurat han ;-) klem:-)
?!:) Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 alle rundt meg sier de skjønner men det er bare å prøve igjen..tenker som deg,litt feil grunnlag å få fire barn..men fristende hehe;) vet ikke jeg om de tar mere feil den veien..hadde 3d med andre mann også det var veldig spennede og mye mye mere levende,blir spes i morgen for da skal begge gutta være med også(9og4år)minsten håper vi kan få med babyen hjem han da.. hvor langt er du på vei da? masse lykke til videre til deg også vi er heldige! klem
3 jenter <3 Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2011 oi, så spennende for guttene da!! det skal jeg jammen vurdere å gjøre med eldste jenta på 6 år ;-) jeg har termin 26 desember, så er 18+3 eller noe :-) vi får se hvordan det er å ha tre barn først før vi evt vurderer å være litt utradisjonelle og knuse på med nr 4..hehe ;-) er jo ingen garanti for at det blir det andre kjønnet da heller!! :-) Javisst er vi heldige!!! :-))
Minesmå:)+en til! Skrevet 25. juli 2011 #6 Skrevet 25. juli 2011 Heisann! Er i samme båt Vi skulle ikke vite kjønnet på babyen i magen, men der så jeg ganske tydelig en liten tut mellom beina, så nå kommer gutt nr 3. Klart det hadde vært kjekt å prøvd ei jente, men jeg lar meg ikke "knekke" av kommentarer og forventninger og slik av andre. Minstemann i magen er tilsynelatende frisk, og jeg var livredd denne 3. og siste gang at det skulle være noe galt. Skal vi være så heldige å få en frisk til liksom? Jeg velger å være realistisk. Jeg får kanskje et jentebarnebarn jeg kan strikke en kjole til, så får vi jo svigerdøtre vi må ta vare på OG, det er ikke sikkert vi lever i morgen så å dvele om at jeg aldri får ei jente gidder jeg ikke. Har ei bekjent som har mista 2 ganger sent i svangerskapet, og den 3.gangen hun ble gravid sa hun: Bare jeg får en levende baby. Den stakk i meg... Tenk positivt, og det er som du sier, ?!, vi er heldige! Jeg har termin i midten av desember
3 jenter <3 Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2011 du har så rett så rett Minesmå+en til! fikk vite det i dag, så må bare fordøye det litt..så går det helt sikkert over!!! fælt det med venninna di da..den stakk i meg og..ja, ikke vet vi hvor lenge vi lever!! så heldige som vi er å få friske barn..kan virkelig ikke ønske mer.. takk:-)
?!:) Skrevet 25. juli 2011 #8 Skrevet 25. juli 2011 sånn har jeg begynt å tenke også,sånn bortsett fra strikking for det kan jeg ikke hehe:) nei under omstendighetene som har vært siste dagene så skal man ikke sture over sånt har to gode venninner og ei svigerinne som ikke kan få barn i det hele tatt,men de har også de som har vært mest fortsåelsesfulle da jeg ikke skjønte at det ble gutt. var inne på rommet nå og kikka på de herlige gutta jeg har og bittelille pysjen som ligger klar på hylla til den i magen,kjente klumpen. kos blir det uansett med en liten baby i hus:) og som legen min sa da vi snakket om kjønnet: da blir det jo pice of cake for gutt det kan du;)
3 jenter <3 Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2011 hehe, jeg kan heller ikke strikke!!! ja, tenker på det som har skjedd i helga så blir det småtterier.. alltid kos med baby ja, sikkert og visst :-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 25. juli 2011 #10 Skrevet 25. juli 2011 Gleder meg ihjel til å få en liten baby til i hus Å strikke kan man alltid lære seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå