Gå til innhold

Lakseringsolje

Anbefalte innlegg

Hei. Har termin 18 august. men slimproppen gikk for 2 dager siden, og jeg har hatt kynnere siden, murringer i "menssmerte området" og i korsryggen, men ikke fødsel ennå...

I dag tok jeg lakseringsolje. hva mener dere om dette? noen erfaringer?

vet det er tidlig. men føler at jeg og kroppen er klar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143427217-lakseringsolje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det setter i hvert fall futt på avføringen din, baby kommer når baby er klar - og når vi nærmer oss slutten av svangerskapet, så er vi mødre klare for lengst, gjerne noen uker før termin. Baby er ikke like klar og kommer til sin tid.

Lykke til med å springe på do med kynnere i tillegg. Jeg hadde ikke orket diaré i tillegg til alle andre småplager, men det er mitt valg.

Annonse

Skjønner at folk blir lei, jeg har tross alt gjort dette 2 ganger tidligere selv og vært like lei som alle andre på slutten! Men det er likevel en grunn til at et svangerskap er ca 40 uker! Det har noe med at babyen også skal være klar! En ting er hvis det er fare for ett eller annet og fødsel må settes igang el noe, men når alt er som det skal så bør man gå i seg selv og tenke på babyen... det er jo stort sett babyen som bestemmer når den er klar =) =) =)

Prøv å få tiden til å gå, finn på noe, slapp av...

babyen kommer nå han er klar for det uansett og skulle du gå over termin så blir du heller satt igang da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...