Gå til innhold

Kommer dere til å se filmen om massakren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

han har allerede fått oppmerksomheten han vil ha!!!

herregud, se hvor mange naive brød som går på limpinnen med å stille opp og gå i fakkeltog, butikker stenger, festivaler avlyses, folk hhar bilder av det norske flagg på profilbilde!

nasjonalisme i praksis!! det var dette han ønsket!!!!!!!!! pokkers naive nordmenn!

såg en tysk avis skreiv at nordmennene ikke ble hysteriske, men jeg klarer ikke se at vi er noe annet enn overdrevent hysteriske!

Om jeg kommer til å se filmen eller ikke spørs på hvem som har laget den,og hvordan den er vinklet.

Blir det en forklaring gjennom ofrenes øyne så kan jeg se den,men blir det sett fra gjerningmannens øyne så vil jeg ikke.

Og til deg lenger oppe med nasjonalisme satt i praksis bla bla bla

Jeg elsker norge.Jeg har flagget på min fb profil for å vise det. Jeg elsker alt Norge står for:Det fargerike fellesskapet,naiviteten vår, freden vår og ikke minst dugnadsånden som vi nå reiser oss i med fakkeltog over hele landet. Det er ikke ett etnisk norsk fakkeltog, men alle nordmenn er med!! Alle kulturer støtter oss og gråter med oss.

Ja til ett fargeikt norge! Ja vi elsker dette landet!!

Ikke la han som navnet ikke skal nevnes ødelegge det for oss, vær så snill

Takk! Tusen takk! Er helt enig i det du sier. Virker at alle har blitt utrolig hysterisk. Har blitt så lei av alle på Facebook som skriver sukkersøte meldinger om engeltårer etc, og at kjærlighet skal vinne - jeg synes alt dette har blitt så overdrevet at det ikke lenger betyr noe.

TV, internett, Facebook, radio - folk snakker bare om dette og om ham.

Alle disse nyhetssidene er bare ut etter å tjene penger, akkurat som en film skal gjøre. Dem bruker tragedien til å fremhever seg selv. De burde ikke skrive bok, burde ikke lage film, alt burde gjøres på en måte som sørger for at han ikke får viljen sin.

Annonse

Hvis det kommer en film, tror jeg den vil minne sterkt om Fritt Vilt-filmene. En ond mann jager ungdommer langt borte fra sivilisasjonen, politiet dukker ikke opp før etter lang tid, osv.

Greiner som knekker, angst, pusting, skyting, flukt, nære venner som dør. Slike filmer er ikke akkurat behagelige å se på.

Yes, as an American I really appreciate that you Norwegians aren't disrespectful enough to make such a film, but of course WE are.

Are you mad? The Norwegian media is capitalizing on this in the same way the American media does. They show interviews and clips over and over and over and over - they get people to watch and they make money off of it.

The Norwegians will make a film and write books and they will make money off of it.

Trust me, the world lost interest in this the moment they found out it wasn't Islamist extremists.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...