Gå til innhold

Noen flere som sliter med at fordøyelsessystemet har stoppet opp?

Anbefalte innlegg

Her har kroppen min stoppet helt opp og jeg ser nesten 5 mnd gravid ut...He, he... er 7 uker og har ingen planer om å fortelle om det til noen ennå.

Noen som vet noen triks man kan bruke for å komme seg på do som er helt ufarlig for nurket??

Fortsetter under...

Svisker er naturlig lakserende og dessuten ganske sunt. Og så har jeg hørt at blåbærsaft i store mengder kan få ting på glid :)

Jeg satt et kvarter på do på jobben i dag fordi jeg var totalt forstoppet... Skikkelig flaut! Håper ingen la merke til det.

Er 11+3 og har vært treg i magen noen uker allerede. Magen er oppblåst som bare det, ja, og jeg går på do myyye sjeldnere enn vanlig. Jeg lar det bare være foreløpig. Har ingen plager med det. Det beste rådet er å drikke mye vann, men da tisser man jo hele tiden *sukk* Forrige gang spiste jeg kiwi, og det fungerte veldig bra på meg. Merket forskjell med bare en kiwi. Blir litt syrlig i lenden, men svisker blir så... kvalmt, synes jeg.

Hei!

Her går det også tregt. Jeg var innom apoteket og fikk da idoform mot treg mage. Det har hjulpet meg, og de sa at det ikke var farlig. Tar de når jeg føler at det er stoppet opp,., Må vel bake knekkebrød igjen, de setter i hvertfall fart på systemet..

Lykke til!!

Annonse

her er det helt håpløst... Har tatt duphalac i 14 dager nå uten at det hjelper så veldig. Får til å gå på do til slutt, men har i 3 uker nå blødd når jeg må presse, som fører til at jeg blir livredd og holder meg og da er jeg inne i en ond sirkel med en gang. Har vært til ul og skal igjen i morgen. Er nå 12 + 0. Lettblødende slimhinner og mormunn er det visst, men ikke noe hyggelig!!!

Heisann kan slenge meg på listen her, ja jeg er definitivt tregere i systemet og jeg legger mye på meg,,,,,detvar ikke planen. Må jo regne med en del kilo men jeg har allerede lagt på meg fire kilo og jeg går snart over i andre trimester. Jaja har hørt at yoghurt eller biola kan virke regulerende på magen, utenom svisker og rikelig med væske som allerede er nevnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...