April11<3April15 Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Vurderer å starte opp med litt tillegg til lillegutt på 3,5 måned, spesielt på kveldstid.. Aner ingenting om morsmelkerstatning, og lurer på hvilken type du bruker til babyen og hvordan barnet reagerer..?
Babyønske �� Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Jeg begynte med Nan, men hun bare protesterte, om hun ikke likte den eller at detbare var uvant i forhold til morsmelk vet jeg ikke. Så kjøpte jeg Hipp Eco1 i stedet for, og den har det egentlig gått greit å få i henne. Hun får bare en flaske eller to pr dag i tillegg til morsmelk, så hun har ikke reagert så veldig. Skjer at det går et par-tre dager uten avføring, men da har jeg en liten ts maltekstrakt i en av flaskene, og da har hun som oftest avføring neste morgen.
Redikken Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Her fikk gutten Collett fra dag en, så prøvde vi Nan uten hell, og nå går det bare på Hipp1, og han er strålende fornøyd med den :-) Det gikk også bra med Collett, forresten, men Hipp er best!
El1 Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Vi har alltid brukt nan fordi det var det han fikk på sjukehuset. Veldig fornøyd med det, brukte endel malt i begynnelsen, men han var jo nyfødt.
Smil123 Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Snuppa her fikk også Nan på sykehuset. Brukte det til hun var ca 2,5 mnd. Byttet da over til HIPP pga mye magevondt, luftsmerter osv. Brukt den siden og er veldig fornøyd! Bare håper den fortsatt kommer i butikkene. Møtt mange tomme hyller i det siste:( Snuppa er 6,5 mnd så bruker nr 2 som er fra 4 mnd... Malt bruker jeg i hver flaske da magen hennes nesten alltid er litt treg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå