Gå til innhold

Er i utgangspunktet i mot dødsstraff.... MEN, denne ene mannen her, han kan mer enn gjerne dø!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er imot dødsstraff. Jeg syns det er en alt for lettvint måte for ham å slippe unna på.

Nei, la han heller råtne i fengsel til han blir gammel og dør, la han aldri slippe ut igjen, gi han den psykologiske torturen det vil være for ham å sitte alene og etterhvert innse hvor jævlig det han har gjort faktisk er.

Du syns ikke det er for lett for han? Han blir da i sitt hodet den matyren han ønsker å være...

Jeg syns han burde bli lukket inne i en hermetisert celle resten av livet! Trenger på ingen måte å få god mat eller behandlig. Det verste for han vil være null oppmerksomhet, ikke å dø i "kamp" .

Ønsker heller ikke at det norske menneskeverdet skal rokkes ved, pga av denne taperen!

Dere... det er ikke vondt å sitte i norske fengsel.

EKS viggo kristiansen, han blir "skånet" mot de andre fangene. Han henger med politibetjentene og røyker/spiser osv med dem!!!!!

Jeg er IKKE interessert i å betale masse skattepenger for å la han ha det KJEMPEGREIT resten av sitt liv for mine hardttjente penger. Nope!!!!

Sendt han til afganistan i fengsel der!!! Da skal jeg heller gladelig betale noen skattepenger for at han skal få den standarden der!

Annonse

Med dødsstraff slipper han unna. Eneste jeg kunne sett som rettferdig, er å bure han inne i et rom fult av bilder, bilder av de han har drept, og la han sitte med dette synet i alle årene han blir innesperra. Han fortjener å lide for det han har gjort, og døden er bare å la han unnslippe.

nei, han fortjener ikke å dø, da vil han slippe billig unna! han fortjener å sitte på isoliat resten av livet, på en liten celle uten noe som helst. kun en tynn madrass og ett hull i gulvet som vil fungere som en do. an burde dusje sammen med de andre, og la de som sitter inne vise han hvor skapet skal stå. og fengselsbetjentene burde kun gripe inn for å avverge at de andre insatte dreper han! han burde kun få samme maten resten av livet, men næringsik mat nok til å ikke bli underernært! han burde bli passet på så han aldri vil få muligheten til å ta sitt eget liv, men og så oversett at han vil føle seg heeeelt alene i hele verden!

HAN FORTJENER IKKE EN DRITT!!!!!

Synes heller han skulle fått 21 år pr pers han har drept.

Er så ufattelig trist å tenke på at en som har drept så mange får like mange år som en som har drept EN.

Det synes jeg burde vært en vanlig norsk lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...