Gå til innhold

Hadde dere godtatt noen du ikke visste hvem var på facebook? Har fått en forespørsel.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis han er så ukjent for deg at du faktisk må forske på hvem han er, hvorfor i alle dager skal du ha han på lista di? Jeg tenker ihvertfall sånn at om jeg ikke kjenner igjen verken navn eller bilde, da kjenner jeg han ikke godt nok til at han har noe med hva jeg driver med. Tenk om han er en som misbruker infoen din eller bildene, er en hacher o.l? Så lenge personen/navnet ikke sier meg noe, så avviser jeg, være seg om vi hadde hatt 50 felles venner. Dessuten har jeg bilder av barna mine der, og ønsker ikke at gud og enhvermann skal ha tilgang på dem. Derfor legger jeg bare til de jeg kjenner eller har kjent i fortiden.

Styr unna du ;)

Ja, tror jeg gjør det :)

Har slettet eksen mange ganger fra facebook av grunner jeg ikke vil dele.. men han sier fortsatt at han har tilgang til profilen ;) så mistenker litt der og.....

hi

Annonse

Styr unna. Avvis og vent og se om han skriver til deg og foklarer hvor du eventuelt har han fra. Sansynligvis kjenner du ikke mennesket, og det er fullt mulig det er noe muffens ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...