Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ingen mini ankommet.. vært på siste ordinære kontroll i dag, og alt var i orden. men jeg er sliten, trøtt og kvalm og ikke opplagt for noen fødsel.. Men får bare ta d som d kommer. . Håper detter overstått snart.. DRITlei!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei G85. Jeg nærmer meg med stormskritt selv (2 dager igjen), og begynner å bli rimelig utålmodig... Tror hele tiden det skal skje noe snart, har hatt maserier og nå er hodet festet, nada... Men: Håper vi får oss en god natts søvn, er uthvilte som bare det til i morgen, og så satser vi på at det blir fødsel da!!? YES!!

Skrevet

Hei G85 & Billie Jean :) Jeg er 2 dager på overtid, og er såå lei, nå vil vi møte den lille !

Skal vi satse på at det starter for alle i morgen? Hehe.. Vært sammen med samboer i 6 1/2 år i morgen så hadde jo vært koselig :)

Skrevet

i kveld har jeg lovt meg selv to paracet før jeg kryper til sengs, i håp om å få sove ei lita stund før jeg må opp å gå pga ubehag..

han har hatt festa hode en god stund her han krabaten min, men han stresser ikke forde... jeg er egentli usikker på om d er masrier jeg har eller om d er han som presser på... jeg har hatt stikkinger å nedpress i flere dager, spesielt om natta, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si at d er jeg!? ubehagelig er d værtfall, å stjeler søvna.. nei vi får satse på at vi ligger og presser straks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...