Gå til innhold

Du som svarte på innlegget ang barnefar som forlot meg gravid og to barn og som trodde du visste hvem jeg var vil du se hit?

Anbefalte innlegg

Du skriver at min beskrivelse og termin stemmer med en du vet hvem er. Du skriver hun var voldelig. Vil du gi meg et hint om navn eller sted?blir nyskjerrig for jeg vet at han har sagt mye for å redde seg selv så dette skal være min skyld.

Håper du vil svare.

Fortsetter under...

Jeg er ikke hun du søker, men sier bare: om hun/du skulle ha vært volderlig, så hadde vel ikke faren latt henne/deg sitte igjen med barna.. Just saying..

Får ikke lagt til link da jeg skriver fra tlf men er på førstesiden på anonym står vært sammen i 7år og nå har han blitt usikker.

Hi

Fant linken... Jeg hadde også termin for 7 måneder siden og bf forlat meg gravid...

Nå er jeg spent på hvem denne dama snakker om ;)

Hei,

nei jeg håper jo heller ikke det er deg. Jeg vil ikke si for mye her for å angi han jeg kjenner (som er i nær familie med meg), men de bor begge sentralt på østlandet.

Annonse

Ja du sier noe der,man skal aldri høre en verson og tro på det uten å høre den andres. Hadde jeg vært voldelig ville han ikke latt meg ha barna det sier seg selv.

Hi

Kan jo også legge til at fornavnet hans begynner på H.

Det er alt jeg vil si. Og jeg tror ikke han sier ting som ikke er sant, så hvis din eks er av den oppfinnsomme typen så tror jeg neppe det er han.

Hilsen hun som kjente til et lignende tilfelle.

Takk for at du ga meg hint:)vi bor på Østlandet men navnet hans starter ikke på H heldigvis. Hadde vært kjedelig om det gikk rykter om at jeg var voldelig.

Hi

Jeg bor også på Østlandet, og hadde blitt irritert om han spredde sånne rykter om meg.. Men han begynner ikke på H, han her heller..

Hilsen hun andre nysgjerrige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...