Gå til innhold

Flere som opplever dovne hender/fingre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5uker til termin og føler ofte hendene dovner litt, ikke sånn at de faller bort.. men de føles rare/numne.. er ikke noe hoven.la meg i badekaret igår med armene over hodet ei stund,det hjalp godt. får ta det opp med jordmor til uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda. Har opplevd dette omtrent hver natt siden uke 37 omtrent. Men de kvikner fort til, så fort jeg står opp.

Pluss at lilletåa på høyre fot dovner bort også! Av alle ting... Helt "lam" hver morgen når jeg våkner. Kun den ene tåa.

Skrevet

Å jada... kjenner meg igjen her. Har kjent det i noen uker nå (12dg til termin) og det er så ubehagelig. Merker det godt hele tiden, men spesielt om natten. Høyre hånd, tommel, pekefinger og langemann er mest numne/dovne. Var hos legen idag og nevnte dette for henne nok en gang. Er vann i kroppen som trykker på nerver, får jeg til svar..... så da går det vel over når lille-gutt er ute ;)

Skrevet

Trolig carpaltunnelsyndrom. Helt ufarlig og forsvinner efter fødselen.

Skrevet

Jeg har hatt dette siden ca uke 20.... I tillegg er fingrene så stive at jeg ikke kan bøye de, og det verker skikkelig i leddene. Hadde aldri trodd jeg skulle få noe slikt.

Har også 9 uker igjen!!!

Fikk beskjed av lege at dette ikke er carpal tunnel syndrom, men at det er vann som gjør det.

Skal prøve akupunktur på torsdag, håper det kan hjelpe litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...