Gå til innhold

hva synes dere? er det feil av meg å ikke delta i fakkeltog ?

Anbefalte innlegg

jeg er gravid i uke 36, og har ekstremt vondt i ryggen. det er så jeg klarer å gå over stuegolvet men bare så vidt.

uansett så arrageres det fakkeltog i byen min, hvilket innebærer mye gåing og oppoverbakker. ( er litt redd jeg ikke skal orke å gå hjem etterpå da jeg allerede slliter med å gå i trappa.)

vet det kanskje er en liten bekjymring men for meg som har såppas vondt er den ganske stor.

jeg vil jo gjerne delta, så hva hadde dere gjort, hadde dere tenkt på helsa og smerten eller hadde dere biti det i dere å gått som bare rakker forde ?

Fortsetter under...

Nei, det kan du med god samvittighet droppe.

Ingen vil klandre deg for det.

Skulle gjerne gått selv jeg, men med en ettåring som skal legge seg klokken 19 markerer jeg heller gjennom å sende noen tanker.

Alle bestemmer selv om de vil være med uavhengig av om man har vondt eller ikke, tenker jeg. Skjønner hva du mener - selv jeg har både lyst og ikke lyst, er litt nervøs (skal gå i Oslo, blir gigantisk) og lurer på om jeg skal feige ut og være hjemme med ungen, men føler et slags press og at det blir et krav.

Du har like stor medfølelse om du velger å ikke gå.

Jeg skal ikke gå. Skulle gjerne ha gjort det, men er syk, har feber, hodepine og kvalme, dessuten er jeg alene med barna på 2,5 og 5 år da mannen jobber.

Hadde jeg vært i bedre form, hadde jeg tatt med meg ungene og dratt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...