katrine5 Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 På den ordinære ul fikk jeg ny termindato som er 10 dager tidligere i forhold til siste mens. Er derfor usikker på hvor langt jeg er på vei. Skjønner ikke hvordan jeg skal ha blitt gravid 10 dager tidligere!? Da menstruerte jeg og hadde ikke samleie. Kan tenke meg at jeg er noen dager lenger på vei i forhold til siste mens, men ikke 10. Noen andre som har fått tidligere termindato enn hva siste mens tilsier?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Nei, men har fått termindato 6 dager etter mens termin... Dette synes jeg er litt rart siden jeg tross alt har hatt stabil syklus + at vi hadde kun sex den ene gangen denne mnd pga reise og sykdom (nei vi har ikke sex om en av oss er syke) Men han tok det på hodet str og både jeg og storebror har små hoder (smal i hodet) mens pappan og lillebror har normalt store hoder.... (lillebror ble flyttet 1 dag frem.... hadde samme stabile syklus med han) Jeg forholder meg til UL termin, men har mens termin godt i minne....Og i tilfelle overtid skal vi ta hensyn til mens termin (iflg legen som tok ul)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå