Gå til innhold

Mannen min har et problem som gjør at jeg ikke kan gi han orgasmer.....

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lov å nærme meg penis, fordi ereksjon er smertefullt. Han syns det er så flaut å ta opp med legen, selv om jeg gang på gang har sagt han bør få henvisning til Urolog.

Jeg har liksom godtatt dette, og vi har fått hjelp til å få barna vi har(bedøvelseskremer og alt slikt). Men jeg merker at det sliter mer og mer på meg at han gjør alt for meg seksuelt, men at jeg ikke kan gi tilbake på samme måte. Det er jo ikke bare jeg som skal ha det godt.

Noen som har noe kunnskap om sånne problemer? Hva har eventuelt blitt gjort med det?

Fortsetter under...

Ja, jeg syns jo at det at det er flaut, er for galt. Det gjør jo at han går glipp av mye selv. Jeg er jo så glad i han, og sex følger jo med i måter å vise følelser på.

Jeg har sagt det mange ganger, men får han ikke til å gå. Har tenkt tanken på å snakke med min egen lege om dette.

HI

Har han vondt i penis eller i pungen? Jeg vet ikke om det er det samme, men jeg vet en del menn har allergi mot sin egen spermvæske. Dette kan bedres på med forsiktig eksponering. Men om det har noe med dette å gjøre vet jeg jo ikke. Jeg tenker også at siden det er smerter, så kan det være noe så enkelt som trang forhud, og at en omskjæring kunne fikset alt.

setter en finger på trang forhud jeg også, da er det smerteullt med ereksjon siden det strammer noe grusomt. Det er ikke noe farlig eller flaut! Min mann har operert vekk forhud, og det var ubehagelig og slitsomt mens det grodde (infeksjon :/ ) Men nå er dte helt vanlig og han kan nyte sex :)

Annonse

Ja, det er forhuden som er problemet. Smertene sitter i penishodet. Det har vært forsøkt rettet en gang uten hell(for lenge siden), men han tør ikke mer fordi det er flaut å ta det opp med lege.

Jeg tenkte at her inne måtte det da finnes andre som har noe kunnskap eller erfaring med hva en bør gjøre. Så takker de som har delt litt her.

HI

Så lenge han ikke er villig til å gjøre noe selv er det fint lite vi kan gjøre.. Du kan jo omskjære han en natt han sover ekstra tungt? Neida, jeg tuller bare. Han må bli voksen og skjønne at alle har en tiss, det er ikke flaut.

Har en kamerat som slet med det samme, han var faktisk helt åpen om det da...

Det ble forsøkt å hjelpe han et par ganger i tenårene, de laget vel snitt i forhuden tror jeg. Men det ble likevel ikke bra. Denne perioden slet han veldig og var IKKE åpen om det.

Da han var i begynnelsen av 20 årene bestemte de seg for å fjerne forhuden helt. Det var visst et mareritt til å begynne med, han var jo superfølsom under der, den huden var jo aldri eksponert før så den var så tynn og følsom. Han kunne nesten ikke ha sex for bare han ble opphisset gikk det for han med en gang. Han hadde heldigvis en tålmodig og snitt kjæreste på denne tiden, for det tok tid å "trene seg opp" til å holde litt lenger, bli mindre følsom.

Sakte men sikkert har ting gått seg til og nå som vi er i 30-årene har han et helt normalt sexliv og er helt åpen om prosessen han gikk gjennom. Han er litt bitter for at de ikke fjernet hele forhuden tidligere, da kunne han som andre omskjærte smågutter bli "herdet" i oppveksten og slupper bruke mye av 20-årene til å slite med tidlig sædavgang.

Men det går altså an å ordne på dette! Du må få mannen din til lege igjen, ingen vei utenom. Stakkars mann, han vet jo ikke hva han går glipp av.

For det første: Jeg er mann...

Så:

- Han bør ta det med sin lege, det er det beste. Men det er ikke noen god løsning at DU gjør en stor sak om det, det vil bare forsterke hans angst.

- Se det sånn: Du elsker ham. Du har fått prestasjonsangst fordi du føler at DU vil gi ham det samme som han gir deg. Det er DU som er problemet. Ta det som utgansgspunkt at han er følsom, og utgå derfra. Spør ham hva du kan gjøre for ham som ikke gjør vondt. Om du tar den i munn, uten å bevege tunga, bare holde stille, liker han det? Om du sitter stille på ham, liker han det?

- Frem til han går til legen, er det mindre viktig hva DU synes, viktigst er hva HAN vil.

Hei, mann :)

Vi har ikke samleie, og jeg tror han unngår alt som kan gi ereksjon nå, siden det er det i seg selv som er smertefullt. Så det er ikke bare følsomt, det er visstnok vondt, slik han forklarer det selv.

Jeg får ikke nærme meg underlivet hans, rett og slett..... Og det er derfor jeg er så fortvilet på hans vegne. Det er jo ikke bare jeg som skal oppleve nytelse. Jeg føler meg egoistisk, som bare tar imot, om du forstår. Jeg føler JEG har et godt sexliv, på den måten at han har virkelig lært seg alt annet for å erstatte samleie. Men jeg får liksom ikke delt det helt med han.

Jeg maser ikke, eller lager en stor sak av det, men jeg ønsker han skal ta turen til legen for sin egen del. For å kanskje få ordnet ting, slik at han også kan nyte.

HI

Mann her.

Jeg forstår meget vel hva du føler: Maktesløsheten, vilje til å gi igjen for å påvise din kjærlighet, den dårlige samvittigheten av "å bare få" uten å kunne gi igjen.

Gi ham tid. Ikke mas. Han kommer etter hvert til å snakke med sin lege, skal du se.

For dagen, det eneste du kan gjøre er å spørre ham om hva du kan gjøre for å gjøre ham lykkelig. Det er HANS avgjørelse, ikke din, som teller.

Snakk:

"Kan jeg gjøre sånn?",

"Er det noe jeg kan gjøre for at du skal ha det godt?",

(forsiktig, og ikke mas) "Tror du ikka at det ville hjelpe om du snakket med en lege?",

"Forstår du at jeg er opptatt av å gjøre det dejlig for deg, akkurat som du gjør det dejlig for meg? For det gjør du, virkelig, skal du vite, men jeg føler meg utilstrekkelig"

"Hva synes du jeg skal gjøre for å ikke føle med utisltrekkelig?"

Jeg setter også mine penger på trang forhud. Et lite snitt, og han vil oppleve en helt ny verden. Forhåpentligvis :)

Men si meg, HI, hvordan er det mulig at han kan "gi deg" uten å få reisning selv?

Veldig personlig spørsmål, jeg vet, men hele tråden her er jo det ;)

Og du MÅ jo ikke svare...

Selv hadde jeg aldri kunnet levd i et forhold hvor jeg ikke kunne nærmet meg lillekaren.

Det er jo såå turnon å tafse på mannen ;)

Masse lykke til med fortsettelsen.

Annonse

Akkurat det vet jeg ikke sikkert, men jeg tenker at siden det er forbundet med smerte, så klarer han å unngå ereksjonen. Han vil alt annet, og viser initiativ, men...... Uff... nei, dette er faktisk et vanskelig tema, syns jeg. For jeg kan ikke gjøre noe med det.

Han fikk noe fikset da han var mye yngre(det er vel vanlig med trang forhud), men sannsyligvis var det ikke vellykket, og det er vel det som nå gir problemer. Og som voksen er det vel flauere, og for en mann så skal liksom slikt fungere av seg selv. Stolthet eller hva det er, som gjør det flauere.

Kanskje han skulle tenke på omskjæring? Kan det være noe som gjennomføres i tilfeller med problemer med forhuden på voksne? Jeg har prøvd å lete på nettet, men finner ikke noe som helt stemmer med smertene og problemene her.

Jo, jeg elsker han og han tenner meg, så å leve i dette forholdet er faktisk ikke noe problem :) Men forstår jo hva du mener, nn 14.06.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...