Gå til innhold

Har dere sex selvom du har mensen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke de første par dagene med store smerter og blødninger. Da har jeg vondt, og orker ikke tanken på sex. Med så mye blod hadde det ikke vært spesielt delikat heller...

Men resten av mnd har vi sex, dager med bittelitt spotting, eller når mensen er nesten ferdig gjør jo ingenting:)

Annonse

Dusjen er et veldig fint alternativ hvis du ikke vil være vitne til blodet:)

Jo oftere dere gjør det i dusjen jo mindre kresne blir dere etter hvert utenfor dusjen, da dere har vent dere til tanken med å ha sex med spotting/mens.

Dum å vente om du vil bli gravid da..og blør under eggeløsning..vet av flere som opplever dette..er bare å legge under en handduk og kjøre på! Ha kluter/papir/våtservietter tilgjengelig så blir d mindre gris.. videre så er det vel ikke mye blod uansett når man har eggeløsning.. med veske fra skjeden og div så blir d sikkert så utvannet at d ikke spiller noen rolle..

Men nei..har ikke sex under mensen... da blør man jo mye mer..

Annonse

Ja, har hatt sex selvom jeg har mensen.

Syns ikke det er det mest delikate, fordi jeg syns det er litt flaut med mye blod men vi gjør det i dusjen når jeg har mensen.

Kjenner merkelig nok mer også når vi har sex under mensen.

Her er det mannen som har mest lyst til det, så om jeg hadde blødd under el så hadde han ikke nølt av den grunn så du må vel bare få mannen med på det om dere prøver å bli gravid! Prøv å gjøre det i dusjen:)

Har forresten hørt at man er veldig fruktbar når man spotter under el:)

Lykke til med prøvingen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...