Gå til innhold

Hva skjer egentlig her inne? Det MÅ være noen som absolutt skal skrive noe stygt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg personlig tror det er 1 eller 2 personer som om igjen og om igjen spyr eder og galle! Har ingen fakta for det annet enn at skrivemåten er så og si identisk på de aller fleste innleggene som har vært stygge her ila helgen.

Det er som med trassige 3 åringen, ikke gi de noen oppmerksomhet, og plutselig er det ikke gøy lenger. Jeg syns vi alle skal roe irritasjonsnerva når vi ser slike innlegg som helt tydelig er ment for å provosere, og bare overse det totalt.

12.33: Hva mener du med "morbør"? Er det kun innlegg som spyr ut drit er de eneste interessante? Må da gå an åbruke folkeskikk når man svarer folk? Vet ikke om du er en av disse som sitter og svarer med drittkommentarer i hytt og pine, men ser virkelig ikke hensikten med det. Syns folk her er flinke å ta kritikk, men ingen fortjener å bli snakket til så respektløst som mange blir her.

Tipper og det er 1-2 stk som svarer på det meste. Personlig driter jeg i det når jeg får idiot-svar. Tenker at de som svarer sånn har egne problemer de sliter med og å sitte å slenge drit her er vel en måte å komme seg gjennom hverdagen på :/

Annonse

Det ser dessverre ut som om du har rett, HI.

Noen må faktisk rakke ned på andre for å føle seg bedre selv. Du spør hvorfor - som regel er det jo dårlig selvfølelse, frykt og evt feighet som ligger bak, men det vil de selvfølgelig benekte fullstendig. De som gjør dette og skjuler seg bak anonymknappen er mobbere, og det finnes mye forskning om mobbere som viser grunnene de har til å tråkke på andre. Som oftest er dårlig selvbilde øverst på lista.

Jeg er så lei av dette nå at jeg har bestemt meg for at jeg heretter skal sende mail til moderator når disse rakker ned på andre og når jeg ser ondskapsfulle innlegg rettet mot andre forumbrukere.

Så fort Hi ikke blir klappet på ryggen og vi ikke forteller dem hvor synd det er på de / er enig i at svigermonstrene el mannen er dustete / hvis hi er gravid, tar du en test eller to, vi kan ikke vite og noen av oss har vært her enstund og er litt lei av repetetive spørsmål og svar / nei, det er ikke naboen din som er gal / ber hi om å bruke hodet eller google eller begge deler, (puuh!) er vi så slemme, så slemme, så slemme.

Og stygge. Fy, vi burde skamme oss.

Men ærlig talt , det gidder jeg ikke. Det sies at det ikke fins dumme spørsmål, kun dumme svar, men etter å ha vanket her, kan jeg konstatere at det fins dumme spørsmål. Det fins også dumme svar, selvfølgelig gjør det det, men hvis du er voksen nok til å vurdere en graviditet, bør du også være voksen nok til å tåle at vi ikke er dine nye BFF og at noen kan ha andre meninger enn deg, noen kan faktisk mene at du (mtp ordvalg, manglende formuleringsevne, valg av tema, handlinger) er dum / harry / burde være meldt til barnevernet.

At hi og andre da velger å spille offer og å rakke ned på kritikerne sine med populære unnskyldninger (dysleksi / mobbing / kritikerne må ha et avstumpet sjelsliv o.l.), er da deres (dumme) valg. Jeg tar meg ikke nær av ukjente individers følelser, spør du, så får du svar. Det er ditt valg om du blir støtt av det, dette er et anonymt forum og så lenge vi henger her, anonyme eller med nick, så blir det ikke personangrep - men det genererer trafikk på sidene, noe eierne av dette forumet og annonsørene setter pris på.

Vi er nok flere enn både 2 og 3 som oppfattes som krasse av sarte sjeler, grunnen til at du tror at vi ikke er så mange, er at det du tolker som "identisk skrivemåte", faktisk bare er intelligentsia.

Hei, dere som er lei av hets og spydige kommentarer på Barn i magen.

Dere har helt rett i at det er noen ganske få brukere som sprer edder og galle. Jeg har tatt en nøyere gjennomgang av meldingene som kommer inn i anonymforumet i dag, og sender ut advarsler til de som ikke følger reglene våre om å opptre med alminnelig høflighet og unngå hets.

Forhåpentligvis vil dette føre til koseligere stemning hos oss!

Hilsen Kari

(litt sånn streng sommervikar for Elin som er forumansvarlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...