Gå til innhold

"Hvorfor skal en LIKE Jens stoltenberg på Facebook a? "

Anbefalte innlegg

Prøver noen å prate med denne personen som har sagt det, om det som har skjedd " Jaja, det betyr bare at jeg ikke får sett yndlingsprogrammene på tv..."

og spørsmålet i overskriften.. sa " Jens stoltenberg har gjort MYE etter fredagens tragedie"

Fikk tilbake bare drit om han og andre som har hjelpt?!?!

Fortsetter under...

Forstår ikke spørsmålet ditt i det hele tatt. Har sikkert gått glipp av noe.

Synes folk skal få lov å like akkurat det de har lyst til. Jeg "likte" Jens S. på fb fra før dette skjedde og liker han bare enda bedre nå. Syns han har fremstått som en god leder og medmenneske.

Annonse

Enig med vennen din. Hvorfor? Politikken hans har ikke forandret seg siden fredag, han har ikke forandret seg siden fredag.

Jeg håper virkelig at alle ikke plutselig bare begynner å stemme AP pga det som har skjedd her. Det er kvalmende.

Bare tenk. Alle hatet George W Bush før 9/11. Men etterpå ble han forgudet av mange pga "hans håndtering av situasjonen".

Er det så mange forskjellige måter å håndterer dette på? Ok Jens har vist medfølelse og støttet de ofrene, han har vært flink til å uttale seg. Men det gjør han ikke til et bedre person for det, alle ville ha gjort det samme, det er det som er den menneskelig responsen og det er også den responsen vi forventer.

93 personer døde - all hail Stoltenberg?

Latterlig

helt enig med 12:32! Skal vi plutselig begynne å tilbe karen og partiet fordi så mange uskyldige har blitt drept? Jeg har aldri vært enig med ap, og kommer aldri til å stemme på ap noen gang. Men det betyr ikke at jeg ikke har empati med de som er berørt. Jeg er overbevist om at hadde det vært en annen statsminister ved makten nå, så hadde han fått samme heltestatusen. Det er ikke noe spesielt med jens, alle hadde reagert på samme måte.

Var ikke nødvendigvis deg jeg siktet til. Var ikke meningen å kjefte. Blir bare frustrert fordi jeg ser at nesten ALLE jeg kjenner på Facebook har likt Jens Stoltenberg siden igår. Til og med de jeg vet ikke stemmer AP og som har bare snakket dritt om regjeringen frem til nå.

Synes det er bare litt forbausende.

Hvis du ikke liker mannen så la vær å "like" han da! Er det så vanskelig. hva andre gjør får nå være deres sak. Man trenger da ikke være enig i politikken hans for å like han heller? Jeg liker mange politikere som jeg ldri kommer til å stemme på, noen også på fb.

Annonse

Selvfølgelig kan man like Jens uten å stemme AP eller å være enig i politikken!? Man kan like hvordan han har håndtert en helt umenneskelig situasjon som for hans del også har vært svært personlig.

Jeg har vanvittig respekt for hvordan han har klart å holde hodet kaldt i denne situasjonen og greid å fokusere på de viktigste menneskelige aspektene først. Dette handler om han som leder og statsminister her og nå, ikke om generell politikk. Det er mulig å ha flere tanker i hodet samtidig, vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...