zassy☆ Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Vet at babyen min ligger med hodet ned, iallefall gjorde hun det på sist kontroll og ul i forrige uke. Men i dag kjenner jeg bevegelser veldig langt nede, og da mener jeg veldig! hehe, akkurat som det er helt nede i underlivet..kan det bety noe? Vet jeg har risiko for å føde tidlig så tenker jo litt på om det kan være hodet som fester seg?? Eller om hun har synket lenger ned eller noe? Eller har hun bare lagt seg anderledes nå som gjør at jeg kjenner dette. Noen med erfaringer?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Husker ivertfall med dattra mi at på slutten så likte hun å krafse masse ned mot blæra mi med fingrene sine hohoho.. Kan være fingrer du kjenner eller festing eller noe.. Kjenner evegelse langt nede nå og jeg, helt neddi der hvor "hullet" er på en måte Noen ganger stikker det masse pgav bevegelsene helt der nede. Hun har sikkert sunket nede ?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Må sies at dattra mi lå med hodet nede helt fra uke 24.. og hele veien.
zassy☆ Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2011 Ja kjennes egentlig ut som hender som rører seg, bare reagerte ettersom jeg ikke har kjent det så langt nede før, er jo heelt nederst..like før jeg tror det kommer en hånd ut der nede Men da er det vel sikkert vanlig. Ja her har hun ligget med hodet ned lenge også, men har ikke kjentes slik ut før! Alt som er forandret må jeg jo stusse på
Litle Peanut Skrevet 25. juli 2011 #5 Skrevet 25. juli 2011 Jeg har det på samme måte. Her en dag trodde jeg nesten at babyen var på vei ut,(med armene først, haha) for jeg kjente armene heeeeeelt nederst i magen/underlivet, og når jeg satt føltes det som om babyen "sparket/slo" meg i beina. Visste ikke hvordan jeg skulle sitte eller ligge, for den bevegde seg så mye. Og det stikker noe voldsomt nede i underlivet av og til, når den lille beveger hodet...jeg er på overtid, så hodet er festet for lenge siden
Lillegull2011 Skrevet 25. juli 2011 #6 Skrevet 25. juli 2011 Lille prinsen min har også ligget med hodet ned veldig lenge. Jeg tror d var rundt uke 28 at jeg begynte å kjenne disse bevegelsene helt nede som du beskriver, må løfte litt på bukse noen ganger siden det blir så "stramt" Vet ikke om hodet er festet enda, men kan være fingrer/hender som det er blitt skrevet overfor;)
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. juli 2011 #7 Skrevet 25. juli 2011 Dette har jeg også kjent på noen uker. Er skikkelig ubehagelig syntes jeg. Tror også det er hender som krafser liksom. Har mange ganger følelsen av at om jeg hadde klart å bøye meg ned å titte inn, ville han ha sagt titt-titt hehehe.
zassy☆ Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2011 Mange som opplever dette da skjønner jeg Høres ikke noe særlig ut å gå sånn i mange uker!! Stikker veldig til nå og da og særlig når jeg rører meg, går/setter meg osv. Er generelt i dårlig form i dag, føler meg bare helt tom for energi..må si det begynner å bli litt tungt å gå gravid..ja synes litt synd i meg selv i dag, hehe
Billie Jean Skrevet 25. juli 2011 #9 Skrevet 25. juli 2011 Jeg kjenner også bevegelser langt nede. Noen ganger som stikkende smerter mot underlivet, andre ganger føler jeg nesten at jeg må knipe igjen for at den ikke skal ramle ut, men også for at ikke hele (unnskyld meg) underlivet skal komme ut... Hodet er festet, og det kjennes derfor enda bedre, for nå ligger den virkelig langt ned. Disse stikkende smertene har jeg kjent i noen uker. Ubehagelig, men ikke uutholdelig:)
Astro - 27.07.11 Skrevet 25. juli 2011 #10 Skrevet 25. juli 2011 Me 2. Kjennes veldig ubehagelig ut. Og jeg blir liksom litt redd for å "klemme" han eller henne der inne... men de skal jo ligge veldig beskyttet ... Gleder meg til fødsel!
jobber med saken har klart det Skrevet 25. juli 2011 #11 Skrevet 25. juli 2011 Hei Zassy:) Vi er jo nesten like langt på vei:) Er vel i disse dager at magen skal synke? og da vil vi vel kjenne mer begevelser lenger nede? Jeg kjenner iallefall at det er en som prøver å omøblere blæren min til tider... For å ikke snakke om at jeg må konstant på do...
zassy☆ Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #12 Skrevet 25. juli 2011 Jobber med saken har klart det: Ja jeg har googlet masse og funnet ut det jeg også hehe. Prøver liksom å "lese" kroppen min og finne ut av hva som skjer etter sykehusinnleggelsen og slikt, litt stressa av å gå sånn kan man si, men sånn er det jo å gå gravid, kan ikke få noen svar på når eller noe Men prøver likevel jeg Skal se at jeg kommer til å gå på overtid! hehe.
jobber med saken har klart det Skrevet 25. juli 2011 #13 Skrevet 25. juli 2011 Trøsten får være at de vil klare seg fint om de blir født nå Skjønner godt at du blir stresset! Kjenner jeg blir stresset av å lese om andre sine plager.. ting jeg ikke viste fantes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå