Gå til innhold

Kan noen slå meg i hodet hardt?

Anbefalte innlegg

At det går an å være så idiotisk og tåpen som meg, det skal dere lete lenge etter!!!

Jeg og bf gikk fra hverandre for 5mnd siden, vært mye krangling, har ikke fått bidrag fra han, alle fellese regninger og huslån har jeg lånt penger fra foreldrene mine til å betale. Han har gitt f i barna, nektet å bytte bostedsadresse slik at os og utvidet barnetrygd får jeg ikke svar på før i august.

Han kom tilbake og ba på sine knær om å gi det et forsøk til, og domme meg ga han det! Han har vært sammen med to andre på disse mnd, men hevder at han har ingen følelser for dem. Neida, i helga var han ute, og jeg sjekket tlf hans etterpå. Der finner jeg mld som han har skrevet med den ene, vanlige mld foruten at hver melding endte med glad i deg... Og nå skylder han på at han var så full... Hælvetes mannfolk...

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer helt å gi slipp på han... Kan noen slå meg hardt, å si meg noen sannhetsord?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143425892-kan-noen-sl%C3%A5-meg-i-hodet-hardt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du klarer ikke å gi slipp på han fordi du er glad i han... Men dette er ikke en mann som er verdt at du tar han hjem igjen. Jeg skjønner det er vondt, men i lengden vil du vinne på det ved å slippe situasjoner som den i helgen igjen. Siden han også ikke bryr seg om barna og din økonomi som berører barna, sier det litt om at denne fyren tenker med feil hode. Tenk på hvor mange fantastiske menn som finnes der ute! Nei, kvitt deg med denne og ta tiden til hjelp og finn en som verdsetter deg mer en dette. Det fortjener både du og barna!

Mener du virkelig at du fortjener å være i et forhold hvor du ikke får respekt? Med en mann som lyver til deg, som er utro mot deg stadig vekk, som ikke eier krona i veggen, som ikke støtter barna deres økonomisk, og som til og med flyr på byen, fester og er utro når Norge har blitt rammet av sitt første terrorangrep??

Jeg hadde kasta ham ut på flekken!! For en idiot! Og jeg må manne meg opp for å ha respekt for deg som finner deg i slik behandling; du er verdt så uendelig mye mer, kvinne!

Ønsker du virkelig å vise barna dine at det er greit at menn behandler kvinner slik?? Dette er større enn deg, og barna blir mer og mer skadet jo lengre du lar dem være i midten av et slikt ulykkelig forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...