Vår tur? ♥desembergutt 11♥ Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Hei! Da har vi vært på den ordinære ultralyden:) Alt ser heldigvis ut til å være bra med babyen i magen:) Og vi venter en liten gutt:D Fantastisk!! Terminen opprettholdt, 28 desember:)
LilleBaBy i magen<3 Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Spennede dato, 1. gangs`? Kan jo gå over og da;) Kanskje et nyttårsbarn... Uansett gratulerer med gutten! Venter i spenning enda vi, 15.aug så får vi forhåpentligvis også vite )
marianne_lille Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Heihei! Vi var på ordinær ultralyd sist fredag, og det var en fantastisk opplevelse Alt stod bra til, og vi venter en liten jente 18. desember <3 - Det ble liksom litt mer virkelig nå
<3 januar 2012 <3 Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 gratulerer så mye:) Vi venter på UL:) 9. august håper vi at vi får vite om det er en liten gutt eller ei lita jente:) det er 14 dager igjen:)
*3 prinsesser* Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Gratulerer med gutten på vei:-) Jeg skal på UL 25. august, hadde fått brev i posten da jeg kom hjem fra ferie. Så gøy:-) Gleder meg veldig, mest av alt til å se den lille og å få bekrefte at alt forsatt er som det skal...men også spennende å få vite om det blir gutt eller jente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå