Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

spent på dere :) signer med nick og resultat de som ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foreløpig negativ, men har ikm i morgen, så tester på nytt da om mensen ikke har dukket opp. Krysser fingrene!

Skrevet

Skal dra å kjøpe test straks :-) 9 dager over ikm. Kommer tilbake med resultat.

Skrevet

har ikm ca imorgen- torsdag.

negativ med cb+ her.

Lykke til dere andre :))

Skrevet

Hei på dere. Min første pp etter sønnen min ble født for 11 mnd sia. Er på 11 dpo i dag, vært veldig sint og generelt hormonell siste 5 dagene. Hatt mye murring og stikking i livmor området, brystvortene føles litt såre ved berøring. Tatt tester de 3 siste dagene. Alle negative BT. Har ikm i morgen eller onsdag. Lutealfasene mine har alltid vært 11/12 dager. Jeg temper og foreløpig ser charten fin ut. Så håper tempen er høy de neste dagene. Har ikke TR dukket opp innen onsdag kveld, tar jeg en ny test på torsdag morgen. Er da 14 dpo.

Skrevet

Har IKM i dag, ikke testet siden lørdag, da var den negativ. Men mensen har ikke kommet enda og det er jo et godt tegn. Skal kjøpe en ny test i dag. Så blir det vel testing i morgen eller litt senere i uka hvis jeg klarer og holde meg.

Skrevet

Svaaak skyggestrek på billigest (men lenge etter avlesing skulle vært) ! Ikm torsdag eller fredag. Skyggestreker har aldri dukket opp før uten det har vært positivt, men denne gangen leste jeg av testen så sent og det er så tidlig at jeg stoler ikke på det! Spennende :)

Skrevet

Cb digital viste ikke gravid. Lurer på hva som skjer med kroppen min, jeg! :-(

Skrevet

Svakt positiv test i går, men likevel positiv! :) Klarer ikke helt å slippe jubelen løs ennå, siden mensen ikke var forventet før tidligst fredag! Men glad nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...