Gå til innhold

Jeg vet at dette er en fryktelig liten ting å irritere seg over i stunder som dette, men

Anbefalte innlegg

jeg takler ikke smattestemmer!! Jeg klarer rett og slett ikke høre ordentlig på det folk sier, fordi smattingen overdøver det jeg prøver å følge med på. Det er slitsomt for meg, og de rundt meg. Helt utrolig irriterende, og kunne ønske det ikke plaget meg, for mye bass, og knirkestemmer er også ting som jeg ikke klarer.

Ja, jeg er syk som klarer å bruke energi på sånne trivielle ting!

Fortsetter under...

Nå irriterte jeg meg over at jeg ikke vet hva smattestemmer er. Er det mange som har dette? Knirkestemmer og med for mye bass forstår jeg hva betyr, men ikke mange dette gjelder eller?

Jeg vet akkurat hva du mener med smattestemme! Jeg blir sprø av de som snakker og eeeeeeeee fyller eeeeeeeee alleeeeeeeeeeee små pauser eeeeeeeee med eeeeeeeee eeeeeeeeeeeee, så eeeeeeeee det blir eeeeeeeee ingen eeeeeeeee pauser eeeeee mellom ordene eeeeee bortsett fra eeeeeeeeeeee. Dette er spesielt oslo folk tror jeg. Er det dialekta deres kanskje?

Enig i ateeeeeeee eeeee-ee er dritirriterende.. Også at folk begynner å prate om no så tar de en laaaang pause før de begynner på igjen for å komme til poenget.. Eller folk som kakker med fingrene når de prater..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...