Gå til innhold

Vann i beina, termin i morra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg kontakte legen min? Fikk plutselig masse vann i beina i går kveld, og føttene mine er store fortsatt.. Blir nedsøkk i de når jeg presser på med en finger.. har ikke hatt noe protein i urinen tidligere og blodtrykket har vært fint.. To uker siden siste legebesøk.. Bør jeg få sjekka ut urinen min tror dere?? Eller er det vanlig?? Hmmm... Termin i morra =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt ha tatt kontakt med legen ja! Var selv på kontroll forrige mandag og fortalte jm at jeg hadde fått så mye vann i beina. Ho sjekket blodtrykk og urin og joda; jeg hadde fått lett til moderat svangerskapsforgiftning. D trenger jo ikke å være noe men er bedre å få sjekka d ut i tilfelle... Lykke til og si åssen d går da! :=)

Skrevet

Om ein får svangerskapsforgiftning,er det noko spesielt ein skal ta hensyn til då? Er så plaga med vatn i beina,og føler det har vorte verre no etter at eg starta i arbeid igjen etter ferie.

Skrevet

Ja, helt klart! Svangerskapsforgiftning kan komme brått og du trenger ikke nødvendigvis kjenne så mange symptomer, men akutt mye vann i beina kan godt være et tegn på det! Ville tatt blodtrykk og urinprøve for å være på den sikre siden, helt klart!

Skrevet

Takk! Glemte å ta morgenurinen i dag tidlig, så da satser jeg på å huske det i morra tidlig og ta en tur til legen! Litt merkelig å få vann i bena så fort, kom bare på noen få timer.. I tillegg har jeg litt vondt øverst i magen som jeg har lest om kan være et tegn på sv.sk.forg., men jeg har bare trodd det er press fra babyen som har gjort meg øm der.. Han ligger veldig høyt oppe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...