Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?

Anbefalte innlegg

En mann som jeg har kjent en stund, har plutselig begynt å vise interesse for meg. Vi har datet noen ganger, og det kom da ut at han ikke er klar for noe forhold enda, eller noe seriøst. Samtidig som han har lyst til å rote (noe som skal gå i HANS favør), og at han ikke driver med ONS. Vi hadde ganske god kjemi de gangene vi møttes, og han har ikke prøvd seg annet enn å være litt "eplekjekk" på det med sex mens vi pratet på nett.

Siste gang møttes vi hjemme hos meg. Da satt han og maste om at han hadde lyst til å rote litt, eller rett sagt ha oralsex i sin favør. Jeg sa at man må jo jobbe litt for å få noe, at det ikke går å BARE gjøre det uten å kline, forføre osv først. Han mente at det var sånn "vennegreie" siden han ikke hadde noe ønske om sex som følge av det (altså, "ordentlig" sex). Til slutt etter at vi har sittet og prata og fniste i noen timer tenkte jeg bare å utforske disse greiene for å se, ble nysgjerrig, og tørka på den fronten spilte også en viss rolle. Problemet var at han sa etterhvert at jeg gjør ting FEIL!! DET sier man ikke mens man holder på altså.... Jeg ble tydelig sur, men ville se hvor langt han var villig til å gå. Etterhvert så klarte han ikke holde seg, og ga tydelig uttrykk for at han ville ha noe mer... MEN... rett før det skjedde noe, stoppet han opp og sa at det kanskje ikke var så lurt.... Så gikk han bare, sa god natt og kjørte hjem.

Nå sitter han på nett og flørter og prater hyggelig som om ingenting var skjedd. Jeg spiller med foreløpig. Føler meg egentlig ikke så fornærmet, siden jeg vet at det er HAN som er dust og ikke jeg, selv om jeg har vært en del dum i akkurat denne situasjonen.

Hva hadde dere gjort? Kuttet han ut fra alt av nett, telefon osv, eller spilt med en stund for å ta igjen "med samme mynt"? Fyren mangler i tillegg totalt innsikt når det gjelder holdninger til damer, siden han selv mener at han behandler damer pent. Noen ideer her?

P.S. Må bare tilføye at hans fot kommer aldri mer til å krysse min dørstokk :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143425752-hvordan-hadde-dere-reagert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker ikke akkurat så mye energi ved å skrive et par setninger på nett til ham etter det som har skjedd. Men jeg har vært borti så mye rart opp igjennom årene som singel, (dvs bare drittsekker), at jeg vil gjerne ta litt igjen med samme mynt. Vet ikke om det er dumt?

HI

Herregud, for en idiot han er!! Hi, vær så snill da, ha litt mer selvrespekt enn dette!! Hva slags mann forteller ei dame at hun gjør det feil FØRSTE gang de holder på? Er man i et forhold, eller noe, så kan man sikkert hinte til at man liker det sånn og sånn, men herregud, denne mannen er jo helt på trynet! Hva skal du med denne sjarmøren, hi? Du finner noe bedre enn denne egoistiske tullingen ;)

Bare kutt all kontakt!

Annonse

Takk for svar, fint å se at ikke bare jeg synes han er en taper. Rett etter han dro satt jeg lenge med inntrykket av at det var noe galt med MEG, og til og med gråt en del. Har aldri opplevd noe lignende før, selv om jeg har vært borti masse "frosker" og enda ikke har funnet noe prins...

Så det er bare å la være å svare hvis han tar kontakt?

HI

Nei, det er ikke noe galt med deg. Det er HAN som har problemer, og for et kvinnesyn!! Ble helt sjokkert! Han skal være jææævlig glad at jeg ikke er deg, da hadde han fått passet påskrevet for lenge siden, det skal jeg love deg ;)

Tar han kontakt, forklar at du ikke vil mer, og SÅ ignorerer du alle henvendelser fra han etter det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...