Gå til innhold

Kan jeg nekte mannen min å være med på fødsel?

Anbefalte innlegg

hehe... Jeg visste det måtte være en grunn til at du argumenterte så hardt, du har nektet mannen din det selv ;)

Jeg derimot, var mer konsentrert om det jeg skulle igjennom, enn å bry meg med hva mannen måtte mene om meg i denne blottlagte situasjonen..

Fortsetter under...

Si meg, kan du lese? Hva var det jeg skrev? Skrev jeg noen gang at jeg har nektet mannen min å være med på fødselen?

Hvis du kunne lese så hadde du sett at mannen min var med meg, begge gangene, MEN at jeg aldri ville tvunget ham om han ikke ville. Noen er ikke så selvopptatte skjønner du.

Oj oj.. her var det mange sterke meninger:) Interessant å lese.

Nå har jeg vært på kontroll. Hodet har festet seg. Hjertet til babyen dunket som bare det. Babyen har det rett og slett kjempe fint:) Jeg har pratet med faren i dag. Han vet at jeg har vært til lege, men han har enda ikke spurt meg om hvordan det gikk på kontroll.... Fatter ikke at det er mulig å være så lite interessert i sitt eget barn. Føler meg så utrolig alene. Er tragisk at jeg må spre nyheten ut her og til venner for å få litt tilbakemeldinger...

Jeg mener det jeg sier.. mannen er, eller var iallefall, helt fantastisk før jeg ble gravid. Vi er gift og har vært sammen i mange mange år. Nå er han bare likegyldig.. Kanskje det er det som er ekstra sårende? At jeg virkelig trodde han skulle bry seg. Ikke at jeg skulle sitte alene med alt

HI

Ja, ganske så underholdende! Jeg svarte deg i dag tidlig og det er mye som har blitt skrevet siden da ser jeg, hehe ;)

Så trist at han ikke viser interesse.. Jeg syns du skal spørre han rett ut om han lnsker å være med på fødsel, siden han ikke har vist noen interesse for barnet hittil.. Dårlig gjort altså! Får håpe han ser seg selv litt og endrer seg før barnet kommer!

Masse lykke til iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...