Gå til innhold

Angst

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med angst gjort det så lenge jeg kan huske.

jeg sliter med at jeg er livredd overnaturlige ting

mørkredd

redd for at noe skal skje med barna min

jeg hadde masse inkasso før, nå får jeg ikke sove om jeg har en ubetalt regning.

jeg får ikke sove før jeg vet at lønna er på konto

sjekker hele natta, står da gjerne opp igjen og betaler regninger å legger meg igjen.

jeg har angst for biler, båter, tog, busser og båter.

sist vi tok båt fra strømstad til sandefjord fikk jeg nervesammen brudd på dekk...

jeg har anst for brann, ulykker, drapsmenn osv...

jeg kan helt fint få det for meg at det står en drapsmann i skapet som kommer å dreper oss når jeg har sovnet, må ofte sjekke i skap, boder osv før jeg legger meg, når jeg har lagt meg må jeg stå opp igjen for å se om døra er lås, komfyren er av, men lys i huset er alltid på.

jeg har angst for moren min som ikke har det bra, er narkoman og har angst selv.

jeg har angst for at det skal skje noe med meg så ungene kommer til min far og familien hans (som har mye av skylden for at jeg sliter i dag)

og at min første skal komme til sin far som er voldelig og narkoman å aldri hatt kontakt med han før..

jeg har angst for folk, føler dem ser på meg for jeg er overvektig.

jeg blir dårlig av sprøyter å blod. kaster opp veldig lett.

etter å ha skrevet dette går det mer å mer opp for meg hvor mye jeg faktisk har angst for...

dette er slitsomt, å jeg tør ikke ta kontakt for å få hjelp, for jeg er livredd for at dem skal ta barna......

forresten får jeg aldri sove.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143425649-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei HI:)

Jeg har en mamma som sliter med slike ting, gikk lang tid før hun endelig strakk frem handa jeg så desperat lenge har prøvd å få tak i. Slik angst som du beskriver er helt forferdelig.

Jeg måtte bearbeide mamma lenge, hun tok til slutt kontakt med lege, etter flere år i terapi etc har jeg og legen endelig overtalt henne til å begynne på antidep.

Noe man bør passe seg for er at når du begynner å bruke disse tab, så forverres situasjonen din i ca 1-2 uker. og da vil du trenge noen som du stoler 110% på, som kan ta vare på barna dine og passe på deg. Angstanfallene blir som regel en del værre i disse ukene, før de etterhvert letter.

Etter dette vil trykket lette, og du vil sakte men sikkert bli bedre. I alle fall er min mor bedre en på flere år ca 11 år. Hun kan ikke fatte og forstå at hun ikke har gjort dette tidligere.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143425649-angst/#findComment-143425756
Del på andre sider

Det er direkte kynisk å komme med det der Jesus i ditt hjerte snakket! Fy fy!

Hi, barna dine blir ikke tatt fra deg fordi du har angst!

Søk hjelp hos en psykolog, e.l. Du er nødt til å få gjort noe med problemene dine, før de blir verre.

Lykke til;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143425649-angst/#findComment-143425819
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...