Milla20 Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Noen som har erfaring med kiropraktor? Lillegutt har mye luft i magen, å griner som oftest hver kveld. Noen som vet at kiropraktor hjelper?
Puppemamma Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Har ikke testet kiropraktor, men vet om et triks Ta knærne til babyen mot magen når babyen ligger på ryggen - opp og ned, og i sirkler MED klokka. ikke ta mot klokka, for dette kan gi forstoppelse! lykke til
*Andrine* Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Min lillebror var hos kiropraktor med samme problem når han var liten for over 20 år siden med god effekt. Vi var hos osteopat med vår lille med god effekt men for henne var det nakkeskjevhet som forårsaket mageproblemer med mer. Nabbojenta var også hos kiropraktor da hun var 2 mnd. med god effekt. For noen hjelper det og andre ikke.
Gjest Madolyn Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 Vi var hos kiropraktor og fikk behandling for nakkelåsning hos sønnen vår. Etter 5 behandlinger var gutten MYE bedre! Har ikke gått til kiropraktor for luftsmerter da men det kan kanskje hjelpe? Det viktigste er at dere bruker en kiropraktor som er dyktig på babyer!!! Har dere forresten testet ut minifom, fenikkelte og ammete? Om babyen ammes, kan jo mor teste ut om noe i kosten gir mye luftsmerter hos babyen?
Viiii Skrevet 25. juli 2011 #5 Skrevet 25. juli 2011 Har god erfaring med kiropraktor. Min førstefødte var til kiropraktor ca 6 uker etter fødsel. Han hadde vært gjennom en tøff fødsel og var stor. Jeg valgte derfor å få han kontrollert hos en kiropraktor som jobber mye med babyer. Vi oppdaget etter at vi hadde vært hos kiropraktor at han hadde hatt ett problem - som sikkert kunne utviklet seg til å bli verre. Han slet med å få rapet ordentlig. Kunne bruke opptil en time på å få ut en rap...tenkte ikke så mye på det, men merket bedring etter 1 behandling. Det var stramme muskler og noen mindre låsninger som forårsaket dette. 3 behandlinger og vi var strålende fornøyd. Noen bruker manuelle terapeuter, fysioteapeuter kan også være til hjelp. Men jeg har ikke problemer med å anbefale kiropraktor. Kjenner mange som har fått god hjelp hos kiropraktor for sine små barn. Noen barn får også en diagnose KISS/KIDD se link om risikofaktorer. http://www.kiss-kidd.no/Risikofaktorer.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå