Gå til innhold

Hvilken utedress er du mest fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stormberg.

Ikke de aller billigste, men har kjøpt de som har veiledende pris på 1200-1600 kroner på salg (50-60%) på nettsidene deres og de slår både Reima og annet jeg har prøvd ned i støvlene.

Slitesterke, vann og vind tette uten å bli klamme, lett å ta på for barna selv osv. De er akkurat like fine selv etter å ha blitt brukt i to sesonger av samme barn, så de går i arv.

De er litt tunge, så jeg ville valgt noe annet til er 1-åring. Men fra 2-3 år og oppover er de supre!

Name it- trakk vann i sømmene

Reflex: klam slik at barna ble fuktig på innsiden, irriterende nettingfor som lager trøbbel når føtter skal gjennom dressen

Nanook/Isbjørn: god kvalitet, aldri våt og klam, men en smule tung

Troll med fast ullfor: rar fasong, tung som bly, men vanntett og varm

Molo: vanntett og varm, men fleeceforet gjorde at dressen festet seg litt til innertøyet

Reimatec: vanntett, godt ventilerende og lett

Er mest fornøyd med reimatec og ender alltid med at vi kjøper den igjen og igjen selv om jeg innimellom liker å prøve andre merker. Er ike alltd helt fan av farger og mønster på reimatecdressene. Er mange som er finere syns jeg.

Har kun prøvd reflex sin og er fornøyd med vanntetthet osv. Det som er dumt med den er passformen. Min gutt er 75 cm lang og har str 80 dresse. Likevel er den kort i ryggen, går akkurat nå. Armene er kjempestore og lange så vi må brette de opp :S

Hadde det ikke vært for det hadde jo dressen vært super. Lønner seg å prøve dressen på ungen før man kjøper/river av lappen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...