Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å ikke kjenne så mye liv på slutten. Har 4 dager til termin og han lille har vært veldig rolig de siste to dagene...smule bekymret!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!! hvis du ikke kjenner så mye liv. Ring til fødeavdelingen. Men babyen er vel roligere nå har ikke så stor plass i maven. Bedre å ringe en og være beskymret vet du :-)

Skrevet

Dersom du ikke kjenner liv må du ringe med en gang. Kjenner du derimot liv men at det ikek er like mye/sterkt som tidligere er det nok mest sannsynlig ok. Men for all del ring en gang for mye enn for lite!

Mine var veldig rolig siste døgnet før fødselen startet.

Skrevet

tusen takk :) jeg kjenner litt liv men bare veldig svakt. Håper det er fødsel som nærmer seg da :)

Skrevet

jeg var på kontroll hos legen for 3 dager siden(har termin om 2 dager!!!) , og spurte om det samme, og han sa det var helt normalt, har vert rolig, og lite, men liv hos megog , og så plutselig en dag imellom så har jeg kjent veldig mye liv, akkurat som om han sparker seg vei ned gjennom bekkenet... har ogdså oppdaget når jeg legen har brukt ultra apparatet, at jeg faktisk ikke merker alle bevegelsene på lang tid nå.... sett de men kjenner de ikke...

godt at du kjenner noe liv da, tror nok det er normalt, husk at det er så trangt nå, og at baby skal gjøre seg klar til nedkomsten ;)

men om du er usikker, ta en telefon til jordmor el lege og spør, godt å bekymringrene bort rett før fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...