Gå til innhold

Hvorfor ser jeg så få med samme vogn som meg? Den. Døds bra!

Anbefalte innlegg

Men her i forgie uke så jeg en annen med samme vogna, en bebe comfort Hugh trek.

Det er nesten ingen som har den vogna, tiltross for at den er helt super, den err praktisk og høy kvalitet på, og den er temmelig så stilig!

Men andre kulere vogner ser jeg det kryr av,not det synest jeg er så fryktelig merkelig.

Hvorfor har ikke DU en High trek? Hva synest du om den vogna? Hvorfor valgte du en annen?

For meg var det bare et valg.

Fortsetter under...

Fordi det bare er Babykos i Bergen som fører den i Norge? I Bergen er det ikke så uvanlig med den, ser den både titt og ofte.

Jeg syns den er grusomt stygg, så derfor har jeg valgt en annen.

Annonse

Jeg var åpen for å vudere den når jeg ventet nr. 1 og de hadde babykos i Haugesund. Men jeg syns den er så stygg! Bagen har en ekkel fasong med den buede bunnen og skyggen har også en udefinerbar stygg fasong. Understellet ser hissig ut med det markerte framhjulet. Nei, det hjalp ikke hvor bra denne vognen skulle være i følge selgerne, den falt absolutt ikke i smak. Dessuten kunne det ikke falt meg inn å bruke vognbagen som bilstol Bare det fikk meg til å tvile på saken.

Sorry for at jeg sansynligvis tråkker deg på tærne, men jeg ka ikke fordra den vognen.

1. fordi den har 3 hjul (ekstra minus med snurrehjul om det så hadde vert 4 dekk..)

2. fordi den har for liten bag

3. fordi sittedelen ikke er vendbar

ellers likte jeg ikke formen noe særlig..

sikkert helt grei til de som trenger en vogn med disse egenskapene, men den er helt utelukket for oss..

jeg valgte emmaljunga edge duo, fordi den har 4 faste dekk, stor bag, vendbar sittedel som varer LENGE, god demping og god klaring mellom understell og bakken til snøfulle dager (har veldig mange slike her...) edgen har masse praktiske finesser i tillegg som innebygd insektsnett, vipping på baggen, veldig enkelt klikksystem, den er veldig god i dårlig vær og skjermer for både vinn slaps og snø bedre enn noen annen jeg har sett i bruk. er meget fornøyd med valget, og derfor har vi nå TO slike! :)

En av de styggeste vognene jeg vet om. Dessuten har jeg hørt at den babybagen lager knakelyder når jeg har gått bak folk på kjøpesenter med den vogna. Kan tenke meg hvordan den knirker og knaker dersom man går i ulendt terreng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...