Gå til innhold

Et interiørspørsmål - hvilken farge har du på veggene i stua?

Anbefalte innlegg

Skal male, og for å være ærlig har jeg lyst på noe litt mer spenstig enn hvitt... Har seksjon i lys bøk og sofa som er offwhite, resten av interiøret kan byttes ut. Stua er ca 25 m2 og har mye vinduer og lys.

Hvilken farge har du, er du fornøyd?

Gjerne tips om du vet om noen fine farger utenom den du har også.

Fortsetter under...

Vi har fargen Sand - og jeg er veldig fornøyd. Vi har en stor lys stue så en litt mørkerer farge gjorde stuen vår lun og hyggelig. Vi hadde hvit før og følte da at stuen var veldig ukoselig.

Vi har en liten endevegg (med et stort vindu i) som er mørk grå.

Annonse

Har ganske stor stue med mass lys, så kan hende at ikke den fargen jeg har funker for alle, men jeg har en ganske "mørk" grå-lilla farge som er helt nydelig og veldig spesiel. Kan minne litt om fargen på veggene i leiligheten til Monica and Rachel på Friends, men finere.

Synes det gir rommet litt drama og ser ganske elegant ut, selv om noen kanskje ikke tror det.

Takk for svar! Skal sjekke ut morgendis og varm lin ihvertfall.

Magnolia, går den litt i gult, eller tar jeg feil? (Jeg fikser ikke gultoner, har det nå, og jeg blir sprø av det.. )

En av veggene går over til spisestuen, bare skilt av en list, og spisestuen tror jeg er i fargen sand. Den er veldig fin, men jeg må ha noe som bryter litt med den...

HI

Driver å pusser opp for øyeblikket selv. Her blir det brystning i spisestuedelen; eggehvit panel og lysbrun strie over, beige (husker ikke hva fargen heter) i "sofa-delen", og sober (mørk brun) i lady pure color som en effekt mot det lyse! Tror det blir veldig bra.. Er visst jordfarger om er "inn"

Annonse

Her har vi en spesialvariant av Grå Harmoni (jotun lady pure colour). Syntes den hadde et grønnskjær, så en dyktig maler ordnet den perfekte fargen for oss. Gran (jotun lady) er også en veldig fin farge, den har venninnen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...