Gå til innhold

kan noen poste hyggelige historier i disse triste dager.

Anbefalte innlegg

er så lei sinne og sorg. Orker ikke gå rundt og tenke på tragedien hele tiden. Det er grusomt det som har skjedd og jeg blir så alt for lei meg.

Hvilken god historie har du å fortelle?

Min datter lurte på om det var karius og baktus som laget hull i ørene.. Litt artig/koselig historie.

Fortsetter under...

Er enig med deg, her så sa hun på 3(blir det om 2 uker) for første gang at "Jeg elsker pappa jeg" det var første gang hun sa det om en person og ikke en ting, ellers har hun bare sagt mammaen min eller pappaen min på en sån god måte som de små kan. Så det var så fint at høre det:)

Og så var vi på et sted som heter Gamle Hvam igår, trodde jeg hadde forklart eldste godt nok hva det var (hun er den eneste av barna som ikke hadde vært der) Og før vi skulle gå så spurte jeg om hun hadde hatt det koselig, joda det hadde vært kjempekoselig, men.... det var jo sååå kjedelig. Å sa jeg, hvordan kan det være koselig og kjedelig samtidlig. Jo det hadde vært koselig å være der, men hun hadde fått det for seg at det var et lekeland, og det var jo nesten ikke leker der. Hva kan jeg si, de er søte de små:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...