Gå til innhold

Hvorfor sender de andre programmer på tv, enn det som står i TV.guiden?? faan...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fordi det har skjedd terror og massakre i Norge og Norske journalister har ikke prioritert å oppdatere tv-programlistene for deg. get over it. Vær glad for at det er din beskymring.

Har vært sånn hele helgen på alle kanalene. Veldig irriterende!

Og jeg mener ikke bare de som har endret sendingen pga det som har skjedd, men nesten ALLE kanalene. Synes det er uproff!

Det ser ut som de norske kanalene har fjernet alle programmer og filmer som omhandler vold, drap osv av respekt for de som er berørt av hendelsen på Utøya (det vil i praksis si det meste av Norges befolkning, dog i ulik grad...).

Synes det er en fin tanke, jeg. De er sikkert snart tilbake til normalt program uansett.

Annonse

Nja..igår byttet dem ut Thelma og Loiuse med et eller annet med skyting ihvertfall. Synes det var veldig merkelig.

Men hvis det er det som har skjedd så er det en veldig fin tanke, ja.

Annonse

Herregud, greit at man skal respektere at noen er i sorg, men jeg vil nå se CSI uansett! bare teit at en hel nasjon blir påtvunget å se noe annet! tviler på de som sitter og sørger mest sitter å ser på tv i dette øyeblikkl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...