Gå til innhold

Naboungen holdt på og bli kidnappet i 18 tiden:(

Anbefalte innlegg

Kom en fremmed mann og begynte og snakke med gutten som er 5 år, sa at om han kunne vise han noe så skulle han få bli med på kiosken og få en gratis is.

Gutten skjønte heldigvis alvoret og la på sprang rett hjem så nå sitter både barn og voksne i nabolaget og er livredde.

Fra i morgen vil vil organisere oss med voksne sammens med barna slik at ingen føler seg utrygge:(

Helt grusomt dette her.

Fortsetter under...

Annonse

Har en treåring og en femåring. De har fått beskjed om at det finnes mennesker som stjeler barn, og at slike folk prøver å lure dem med, prøver å lokke dem med alt fra kattunger, voffser, sjokolade og is, eller at det er meg ellers pappan som sier at de skal være med dem.

De har fått grei beskjed om at de skal aldri være med, for da får de aldri komme hjem igjen til huset vårt, med familien sin. Det er kun en viss liste med navn de får være med.

De har også fått beskjed om å gaule om hjelp og politi om noen tar dem med seg i en folke mengde.

Tar a v og til stikkprøver, der jeg spør dem hva de skal gjøre om noe sånt skjer og de har full snøring!

Spør også hva de skal gjøre om brann alarmen går. Det vet de også, det er å gå ut, og sette seg på trappa på andre sida av gata.

De er ikke skremte eller redde, men de vet a de skal gjøre :-)

Men jeg er klar over at de ikke nødvendigvis er i stand til å gjøre det, så det er ingen hvilepute, men jeg føler det er greit å stille dem på sånne ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...