Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Har sedan igår eftermiddag haft massa kynnere. Har en del till vanlig men nu är de så att bara jag reser mig upp får jag kraftiga kynnere. Måste stoppa upp om jag går för att det spänner så i magen. Inga värk smärtor. Är 2:a gångs födande. Vill inte verka hysterisk men är också rädd det kan göra mognings på livmoren - någon annan som haft det likt? Är i vecka 34
kine Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 jeg er også i uke 34 og har hatt endel kynnere den siste tiden jeg også, til tider ganske vonde...!! er også andregangs...! Men den siste uken har det vært litt roligere! Hvis du er engstelig så hadde jeg nok kontakta legen eller jordmor og hørt.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2011 Vill bara inte masa på de...
alexmommytobe Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 som om jeg skulle skrevet det selv! jeg er 32 uker naa, og hver gang jeg reiser meg faar jeg kynnere, jeg kan ikke gaa serlig langt uten at jeg faar kynnere og det er som du beskriver, jeg maa nesten stoppe opp og vente at de gaar over for det er saa ubehagelig aa gaa samtidig.. men ikke smertefult som en ri.. jeg er ogsaa 2. gangs. og har en 2 og et halvt aaring aa springe etter, saa blir ikke mye tid til aa sitte i ro og slappe av... skal til legen paa tirsdag saa tenkte aa hore med henne da.. har snakket med henne om det for, veldig tidlig i svangerskapet og da sa hun at det var veldig viktig aa faa i seg nok veske, da hadde man generelt mindre kynnere, og at man passet paa at man var oppmerksom paa urinveisinfeksjon ogsaa siden dette kunne fore til flere kynnere..
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2011 Åh tack för tips! Jag har inte varit duktig på att dricka de sista dagarna, så om jag sätter fokus på det kanske det blir bättre! För så här är riktigt slitsamt!!
Up2me Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Jeg har vært inne på kontroll 2 ganger pga at jeg har så mye kynnere. jeg er i uke 34, og hos meg begynte de allerede for 2,5 mnd siden. I den siste tiden har de begynt å bli vondere. Derfor kontroll på føden. De fant ut at alt var normalt, men første gangen jeg var der fikk jeg antibiotika, pga urinveisinnfeksjon. Jeg er AVHENGIG av isbiter, så jeg får ikke i meg lite veske. Kynnerne er der fortsatt.. og jeg er veldig spent på hvor lenge de har tenkt å være der! I kveld har jeg hatt noen som har vært vonde, men så går det over igjen. Så jeg prøver å lære meg å leve med det. Er jo tross alt ikke så lenge igjen
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2011 Då är jag hemma efter kontroll på riksen. Har i eftermiddag och kväll haft enorma kynnere. Klarar inte att stå upprest utan att de kommer och måste böja mig fram över för att de är så onda. Kan vara många årsaker, fann ut att jag hade högt blodtryck och protein i urinen i tillägg så har fått ny kontroll på Föden på måndag. Fick både utvändig och invändig ul samt att de tatt utvidgade blodpröver som jag får svar på imorgon. Känns gott att bli tatt hand om!! :0) nu hoppas vi bara kynnerene ger sig och mina prover visar bättring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå