Gå til innhold

Etter de siste dagers holdning og faenskap her inne takker jeg for meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At mange mennesker sitter med forskjellige meninger, og her inne er man anonym og kan få litt utløp for sine meninger. Betyr ikke at det er eder og galle fordet. Bare mange som er for hårsåre da de hører mennesker som ikke er helt lik dem selv.

Annonse

Synes heller du skal bli og være en av oss som ønsker at forumet skal være, og prøver å gjøre det til et sted det er godt å være.

Trekker du det ut nå så lar du de negative syterne vinne denne arenaen...

Jeg forstår deg så inderlig, men jeg vil at dette skal være et positivt forum som jeg håper å bruke fremover i lang tid - så please, bli og spred glede og noe positivt her i steden for! :-)

Det er flere som har tatt det opp i det siste, og før denne tragedien syntes jeg faktisk det var blitt litt bedre siste dagene. Nå har det vært ille igjen.

La oss gjøre forumet til det vi ønsker - la oss også kreve at det blir gjort endringer fra moderator osv. De skal gjøre om forumet til høsten og ønsker innspill fra oss, brukerne. Gi dem innspille direkte! Det har jeg tenkt å gjøre.

Det jeg har merket er at disse som bare sprer eder og galle egentlig har svært lite å fare med! Når jeg har gått mot dem (ved flere anledninger i det siste) med saklighet, fakta og stilt dem direkte spørsmål tilbake --- ja, da blir de stille! De er en gjeng med mye luft og lite konsistens.

Så igjen, bli værende her, HI, og vær en av oss som prøver å gjøre det til et positivt sted å være! Don't let them win!!!

Hovedvekten av svarene i denne tråden viser i seg selv hva slags holdninger som råder her inne: At manglende respekt for andre er helt greit så lenge man er anonym. Hva med å svare andre i en saklig tone? Er det fryktelig vanskelig?

Det var jeg som skrev innlegg 20:37 og ba deg om å bli!

Så at flere har skrevet i mellomtiden før jeg fikk postet mitt innlegg.

For all del, ikke la dem vinne de som er så negative!

De sitter der som gribber og fråtser og godter seg og tar "ære" for at du forsvinner og prøver å rakke ned på deg i prosessen.

Det er dem vi ikke vil ha på forumet!!!!

Det skal være rom for ulike meninger - men, herlighet, dette er et forum for oss som oppdrar eller skal oppdra neste generasjon - la oss vise at de fleste av oss faktisk er voksne nok og modne for det! Det er det tydeligvis ikke alle her inne som er!!!

Ikke la disse gribbene som ikke evner å oppføre seg vinne, HI. Se bare på språket mange av dem bruker - det tyder på at de ikke er særlig modne! For å si det pent!

Jeg vet at dette sikkert vil bli rakket ned på av dem fordi de mener jeg ikke er bedre enn dem når jeg nå kritiserer dem. Men jeg synes det er fælt å se tilsynelatende voksne mennesker oppføre seg så blottet for empati og medfølelse som enkelte her gir inntrykk av å være!

Så igjen, HI, vi trenger slike som deg, så vær så snill, BLI!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...