Gå til innhold

Hva om de savnete i realiteten er medskyldige med falske identiteter?

Anbefalte innlegg

At det er derfor de ikke finner dem... :-S

Det stod jo i manifestet hans at man må infiltrere "fienden" under falsk identitet, samt at man gjerne må gjøre dette i 2 år før man får opparbeidet tillit og angriper.

Grøsser ved tanken på at det kan gå skyldige fritt rundt der ute!

Fortsetter under...

Hvem er egentlig du, 19:41/-44, til å forbeholde deg retten til å sensurere andres tanker og følelser? Det var kanskje respektløst for deg, men det var ikke det for meg, og jeg kan forstå hvorfor hovedinnlegger tenker i de baner. Det har vært plastret i mediene hvordan han må ha hatt medhjelpere, så det er ikke urimelig å tenke det hun/han tenker.

Kanskje du skulle være mer tolerant overfor andre?

Annonse

Jeg ønsker ikke å sensurere, men å utvise respekt. Ikke bare er det ungdom som fortsatt er savnet og den påkjenningen det er, men i tillegg så sitter det folk som spekulerer i at deres 14-år gamle datter kanskje er medskyldig i en grusom handling.

Skam dere! Her klarer nesten hele Norge å holde hodet kaldt og hjertet varmt. Bare ikke på dib. Det er trist:(

19:41/-44

Kan legge inn en litt hyggeligere teori:

Hva om nå noen av disse ungdommene har sagt til mor og far at de er på Utøya, men i stedet er en eller annen plass med en kjæreste eller venner og fester....

I så fall lever de, og jeg er sikker på at mor og far er i stemning for å tilgi den lille løgnen (i denne sammenhengen).

Jeg skulle ønske det var slik.

De KAN også sitte vettskremte og sjokkerte og gjemme seg en eller annen plass. da kommer de nok snart frem.

Krysser fingrene!

eller ha druknet på havets bund.

håper bare ikke at det var 2 menn der og han ene har kidnappet de savnede... det hadde vært forferdelig.

flask identitet var vel at han latet som han var spillegal, dreiv jordbruk og at han latet som han var politimann?

Du begynner bra, deretter greit nok, for så å avslutte med å dra frem pekefingeren og beskyldningene igjen på slutten.

"Skam dere! Her klarer nesten hele Norge å holde hodet kaldt og hjertet varmt. Bare ikke på dib. "

Noen evner å tenke to ting på en gang, skjønner du. Å beskylde folk for å være hjerterå, respektløse og mindre begavet, burde du holde deg for god for. Hovedinnlegget sier ikke at dets forfatter fortjener å betegnes med noen av beskrivelsene dine. Du er ikke alene om å lide i denne situasjonen, så vennligst innse at folk lider på ulikt vis.

Hilsen en annen som venter på bekreftelse på at medlem av utvidet familie har omkommet.

Annonse

Dette er ikke stunden for å spre håpløse konspirasjonsteorier på et nettsted.

Uansett intensjon, er det svært tankeløst med hensyn til de pårørende og også med tanke på minnet til de som kan vise seg å være omkommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...