Gå til innhold

Siv Jensen går inn for fengselstraffer på 50 år etter denne tragedien!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Synes Siv Jensen skal holde kjeft i noen dager nå. Hun forsøkte seg med å gi FrP en slags offerrolle oppi alt dette tragiske også, fordi denne gjøken hadde vært medlem i FrP en periode.

Alle partiene har blitt enige om å la politikken ligge og felles spilleregler for når og hvordan valgkampen skal drives.

Det burde også Siv kunne klare å holde siden hun har vært med på å bestemme dette i fellesskap med de andre partilederne.

Hun sier jo direkte at Frp har blitt et uskyldig offer.

Jeg vil si at det er en bunnløs avgrunn mellom FrPs offer-rolle og de virkelige ofrene i denne saken.

Skammelig av Siv! Hun har vært fin hele veien i denne saken, men dette var meget ufint og respektløst.

Annonse

fokuser heller på mennesker, kjærlighet osv istedet for å analysere alt dere hører..

Trenger dere noen å lynsje?

Det er en fyr ved navnet Anders Behring Breivik dere kan "ta" så mye dere vil. La resten få hvile enn så lenge!!

"Det er avskyelig det som har skjedd, men like avskyelig at enkelte medier forsøker å trekke en kobling mellom mannens udåd og FrP"

Like avskyelig???? Jeg blir sjokkert!! Snakk om å være respektløs og det bør man ikke la hvile.

19.03:

For et nek du er. Blir så oppgitt over enkelte (les MANGE) ap'er som skal slenge dritt om FRP og Siv Jensen. Det finnes bare ofre i denne saken her - men unntak av Anders selv. Siv Jensen har det nok like ille som Jens Stoltenberg for øyeblikket. Og hun kan da ikke noe for at han var medlem der en periode. FRP velgere sitter ikke og slenger dritt om mennesker med andre meninger. Tragisk.

Og jeg stemmer også arbeiderpartiet ved valg . men har vett nok til å skjønne at mange har andre behov og andre ønsker enn meg. Blir faktisk litt flau over for fordomsfulle mange ap velgere - slike som deg.

Heldigvis er de fleste ""normale" også i ap.

Typisk at Siv Jensen er den eneste som prøver å slå politisk mynt på denne tragedien. Jeg er bare overrasket over at hun klarte å vente såpass lenge.

Takk og pris for at Stoltenberg er vår statsminister, hadde ikke hatt samme verdighet om Jensen sto forran kamera og var "sjokka og rysta" - som hun blir hver gang noe(n) går mot henne eller harrypartiet hennes.

(jeg vet jeg ble usaklig nå, men det kvinnemenneske irriterer fettet av meg!!)

Hun håper vel på bedre oppsluttning da, ettersom de fleste er hevnlystne nå, og ønsker å gi denne mannen en streng straff. mange som går rundt å klager på at 21 år er alt for lite nå, så hun sniker til seg stemmer der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...