ambroxia Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Har 3 dager nå kommet grå utflod når jeg har vært på do, kun 1 gang pr dag etter jeg har tissa, å ikke ellers på dagen.. Lest litt om det på nettet nå at dn kan være noen form for sopp. Noen som har ,eller har hatt det her? Ble litt bekymret da jeg så jeg hadde sånn utflod.. Legen har ferie, så er ca 2 uker til jeg skal dit, men er vel ikke farlig å vente ?
Bananikakao'n Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Er det noe lukt? Lukt er første tegn på infeksjon. Kan du ikke prøve sånn som gjenopretter balansen i underlivet, da? Du får sånne små ampuller på apoteket. Lamictal eller lignende.. Kan hende det er alt du trenger, det skjer jo mye nedi der n+år det skal lages et helt barn
Bananikakao'n Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Er det noe lukt? Lukt er første tegn på infeksjon. Kan du ikke prøve sånn som gjenopretter balansen i underlivet, da? Du får sånne små ampuller på apoteket. Lamictal eller lignende.. Kan hende det er alt du trenger, det skjer jo mye nedi der n+år det skal lages et helt barn
ambroxia Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2011 Ikke meket noe lukt. Men ja, det kan jeg jo prøve på Takk for tips
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Det heter Lactal, lamictal er medisin for mennesker som er bipolar blant annet Men jeg mener å ha hørt at man ikke skal bruke lactal ol når man prøver å bli gravid, så da kan det jo hende at det ikke er anbefalt når man er gravid heller.. Tror jeg har villet tatt en tur innom legen jeg.. Hvis legen din er på ferie så har han/hun helt sikkert en vikar som kan hjelpe deg Bedre å være sikker synes nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå