Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 dager nå kommet grå utflod når jeg har vært på do, kun 1 gang pr dag etter jeg har tissa, å ikke ellers på dagen.. Lest litt om det på nettet nå at dn kan være noen form for sopp. Noen som har ,eller har hatt det her? Ble litt bekymret da jeg så jeg hadde sånn utflod.. Legen har ferie, så er ca 2 uker til jeg skal dit, men er vel ikke farlig å vente ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe lukt? Lukt er første tegn på infeksjon.

Kan du ikke prøve sånn som gjenopretter balansen i underlivet, da? Du får sånne små ampuller på apoteket. Lamictal eller lignende.. Kan hende det er alt du trenger, det skjer jo mye nedi der n+år det skal lages et helt barn :)

Skrevet

Er det noe lukt? Lukt er første tegn på infeksjon.

Kan du ikke prøve sånn som gjenopretter balansen i underlivet, da? Du får sånne små ampuller på apoteket. Lamictal eller lignende.. Kan hende det er alt du trenger, det skjer jo mye nedi der n+år det skal lages et helt barn :)

Skrevet

Ikke meket noe lukt. Men ja, det kan jeg jo prøve på :) Takk for tips ;)

Skrevet

Det heter Lactal, lamictal er medisin for mennesker som er bipolar blant annet ;) Men jeg mener å ha hørt at man ikke skal bruke lactal ol når man prøver å bli gravid, så da kan det jo hende at det ikke er anbefalt når man er gravid heller.. Tror jeg har villet tatt en tur innom legen jeg.. Hvis legen din er på ferie så har han/hun helt sikkert en vikar som kan hjelpe deg :) Bedre å være sikker synes nå jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...