Gå til innhold

Noen andre som er innlagt med fare for prematur fødsel på riksen nå?

Anbefalte innlegg

Takk!:) Tør ikke være for optimistisk enda....men håper og ber!

Er ikke 25 fullgåtte før neste onsdag,ifølge de her.....2 dager etter jeg selv trodde....samboer sover med meg her...vet ikke hvordan det skulle gått uten...er tøft nok som det er....har tre barn hjemme på sørlandet...som jeg og savner innmari allerede :(

Fortsetter under...

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Det er så fælt å ikke kunne være sammen med barna sine! Godt du har samboeren din her, da. Da er du i hvertfall ikke alene! Nå gjelder det bare å ta en dag om gangen, foreløpig er babyen fortsatt trygt der inne, og han/hun blir sterkere for hver dag. Jeg krysser fingre for deg! Når skal du undersøkes igjen?

Sitter her og leser tråden deres....

Jeg går til tett oppfølgning hos Kl.J - og venter fjerdemann!

Har fjernet masse av livmorhalsen og ved siste måling (uke 18) var den nede i 1,5 cm.

Skal tilbake på kontroll denne uken igjen og er veldig spent på hvordan det går. Er på kontroll hver 2. uke - og får ikke lov til å gjøre stort...

Synes det er mentalt tøft å være redd for at fødselen skal starte for tidlig. At vi mister eller får et barn med omfattende skader om det blir født ekstremt prematurt.

Til nå har det heldigvis ikke vært tegn til modning - så legene er "fornøyd" Men jeg synes nå likevel 1,5 cm er skremmende lite da. Eller?

Ønsker dere alle sammen virkelig all lykke til - og at de små skattene deres blir der inne så lenge som mulig :-)

Klem fra MammaSprett!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...