Gå til innhold

Så mye fin musikk på P3 idag- og mange fine hilsener til de berørte etter terroraksjonen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arghh seriøst? Dette har tatt over internett og tv, har det virkelig tatt over radio også? Begynner å bli veldig lei. Hva er nest, skal folk begynner å kom hjem til folk for å gi foredrag om dette her?

Nå er det på tida å få inn litt andre nyheter.

Vel - eg syns det er fint at Noreg klarar å "stoppe opp" eit par dagar for å ta innover seg det som har hendt. At flesteparten viser medfølelse og bryr seg så sterkt er fantastisk å sjå, fordi det viser at me ikkje er eit så kaldt samfunn som det somme tider virkar som me er.

No er det ikkje slik at eg ikkje skjønar at folk er leie, men då går det jo an å gå seg ein tur, setje på ei cd-plate, sjå ein DVD, høyre på songar på youtube, kose seg saman med familien, lese ei bok eller kva som helst. Det fins andre ting enn nettaviser, forum, radio og fjernsyn. Mediadekninga vil roa seg ned etter kvart, men nett no er det mange som har behov for informasjon og følelsen om at heile landet står samla - og det syns eg alle bør kunne unna dei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...