LitenGuttIVente<3 Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Tok en negativ test fredag ettermiddag.. Ikm torsdag. Kan Det ha vært for tidlig og teste da? Trodde det var 99% sikkert og teste ikm dagen. Bruker aldri og gå over ikm til vanlig, kan stille klokka etter den.. Og selvfølgelig ingen plasser som selger tester i dag
Trilletrill Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Selvfølgelig kan du få positiv test selv om du er over IKM. Spørs hvor mye av hormonet kroppen din skiller ut ved et tidlig tidspunkt:). Men merk deg at det også kan brett og slett bety en forsinket mens så ikke bli skuffet om det viser seg å være det. Vent til imorgen og kjøp et par tester så finner du jo fort ut! Kan anbefale som mange andre gjør her at du kjøper en haug med billig-tester og har det liggende hjemme. Lykke til!
lille +gutt Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Blir spennanes å følge med her Jeg testet også i dag 4 dager før ikm så vet ikke helt hvorfor jeg gjorde det men, man blir litt tussete når disse dagene nærmer seg Lykke til så masse håper du oppdaterer
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Er i samme båt, bare at jeg er 8(!) dager over ikm. Håper for en positiv test for deg og ) spennende!
LitenGuttIVente<3 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2011 Ja dårlig gjort hvis det bare er kroppen som tuller med oss... Er i 8 pp nå, med en sønn fra før, som satt i 5 pp. Skal oppdatere når jeg har fått testet i morgen. Føler meg egoistisk som tenker så mye på om jeg kan være gravid oppi alt som har skjedd i helga.... Men man kan jo ikke stoppe og leve. Tenker hvertfall mye, og sender gode tanker og tenner lys for alle som er i sorg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå