Gå til innhold

3 dager over ikm! Ingen tegn til mens. Men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en negativ test fredag ettermiddag.. Ikm torsdag. Kan Det ha vært for tidlig og teste da? Trodde det var 99% sikkert og teste ikm dagen. Bruker aldri og gå over ikm til vanlig, kan stille klokka etter den..

Og selvfølgelig ingen plasser som selger tester i dag :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du få positiv test selv om du er over IKM. Spørs hvor mye av hormonet kroppen din skiller ut ved et tidlig tidspunkt:). Men merk deg at det også kan brett og slett bety en forsinket mens så ikke bli skuffet om det viser seg å være det. Vent til imorgen og kjøp et par tester så finner du jo fort ut! Kan anbefale som mange andre gjør her at du kjøper en haug med billig-tester og har det liggende hjemme. Lykke til!

Skrevet

Blir spennanes å følge med her :) Jeg testet også i dag 4 dager før ikm så vet ikke helt hvorfor jeg gjorde det men, man blir litt tussete når disse dagene nærmer seg :) Lykke til så masse håper du oppdaterer :)

Skrevet

Er i samme båt, bare at jeg er 8(!) dager over ikm. Håper for en positiv test for deg og :)) spennende!

Skrevet

Ja dårlig gjort hvis det bare er kroppen som tuller med oss... Er i 8 pp nå, med en sønn fra før, som satt i 5 pp. Skal oppdatere når jeg har fått testet i morgen.

Føler meg egoistisk som tenker så mye på om jeg kan være gravid oppi alt som har skjedd i helga.... Men man kan jo ikke stoppe og leve. Tenker hvertfall mye, og sender gode tanker og tenner lys for alle som er i sorg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...