Gå til innhold

Hadde dere kunne gitt dette i gave til 1-åringen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjedelig. Trenger h*n den burde h*n få den uten at det må være en bursdagsgave, synes jeg....

Et barn på 1 år får nok masse leker av familie, og bryr seg ikke hvor mye, hvor dyrt, hvor mange og av hvem - så jeg ville heller satt inn penger på sparekonto som h*n feks kan bruke på bil e.l.

Helt ok, bare kjøp en liten ting ved siden av som h*n kan pakke opp på selve dagen.

Vi kjøpte bilsete til gutten vår i ettårspresang, kjempekjip presang, derfor kjøpte vi også en brannbil til et par hundrelapper ved siden av. Morsomt, men blant alle lekene han fikk til bursdagen er det brannbilen vi kjøpte som ekstragave som er favoritten. Trenger ikke være dyrt for å være kult! :)

Man kjøper da ikke møbler eller utstyr som bilstol osv i bursdagsgave til et barn????? Det de trenger av slike ting får de da uanvhengig av bursdagen. Til bursdagen skal de få noe de synes er gøy, evt penger til de blir større. Ikke noe de uansett skal ha slik at dere skal "spare" penger... det føles litt gnient spør du meg.

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Vi snakker om et barn på 1 år!

Barnet kunne ikke brydd seg mindre i den alderen! Regner med at barnet allerede har leker i massevis.

Kjøp hylla, og gi heller en liten ting ved siden av. En ting jeg har lært som 4barnsmor er at i den alderen så er det mer morsomt å sitte å klemme på gavepapiret enn det som faktisk er inni pakka. Ikke ha dårlig samvittighet for at barnet får en "kjip" gave, for dette er sikkert noe som barnet har stor nytte av..

Jeg ville montert den opp, og puttet lekene i skuffene, bundet en sløyfe rundt og latt barnet gå på oppdagelsesferd i skuffene etterpå. Blir som å få masse nye leker ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...