Gå til innhold

Vakre guttenavn......

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å finne/ bli enige om guttenavn til lille prinsen som kommer i Oktober.... Noen navn vi har snakket om er:

- Theodor

- Oliver

- Matheo

- Julius

- Jonathan

- Mads

- Emrik

Noen er "mine" Forslag, som mannen ikke er begeistret for, andre er mannens navnevalg, som jeg ikke er like begeistret for....

Kom gjerne med forslag.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143424054-vakre-guttenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Theodor - nei

Oliver - greit nok

Matheo - nei

Julius - eh nei

Jonathan - nei

Mads - greit nok, ikke noe jeg ville valgt selv

Emrik - greit nok, ikke noe jeg ville valgt selv

Du har ganske forskjellige valg av navn. Mange av dem navn som veldig mange velger i dag.

Men smaken er jo heldigvis forskjellig, og vi her inne kan ikke velge for deg / dere.

Har dere ingen som dere er mer eller mindre enige om?

Type navn liker mannen din da?

Nå er vi heldigvis alle forskjellige, så du kommer nok til å få mange navneforslag som ikke er helt i din gate. Jeg liker Jonathan og Theodor best, men alle du nevner er jo ganske vanlige på små gutter i dag. Mads er et stødig og godt navn.

Sønnen min heter Kian, men det blir kanskje for spesielt, hehe...

Annonse

Mannen liker bl.a Julius og Jonathan! Foreløbig er Matheo utelukket for hans del, så blir nok desverre ikke det........

Da vår første ble født, var var Theodor en av favorittene- det er 12 år siden, var ikke ett poppis navn den gang, så er overrasket at det er så mange med det navnet nå!

Våre to barn har forøvrig begge navn som begynner på E, så det hadde selvfølgelig vært morsomt at også 3. mann også fikk ett navn som begynner på den bokstaven!

HI

Nå liker jeg "skikkelige" norske navn da. Odd, Oskar, Harald, Håkon, Håvar, Gunnar osv :P

Kan være morsomt og se tilbake i slektsbøker og finne noen navn som man liker, slik jør man jo ære på noen i slektstreet også :)

Lykke til med navnevalg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...