Gå til innhold

Dere som tror på det overnaturlige. Tror dere jordskjelvet i Rena 21 juli var en advarsel på det grusomme som kom til å skje?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en kompis som ser og han viste at noe slikt kom til å skje men ikke når, det er heller ikke over. Jeg viste det også men ikke datoen heller ikke han.

Annonse

Jordskjelvet var størst i det området han bodde, altså Rena. Hadde det for eks skjedd skader der, så kunne det hende noen hadde undersøkt området og funnet noe mistenkelig. Hvorfor var det kun der i Norge det var jordskjelv? Og hvorfor akkurat natta før? Og hvorfor akkurat der?

Fordi jordplatene flyttet seg. Det er helt naturlig at de gjør. Ærlig talt menneske, er det virkelig mulig å tro noe slikt???

Annonse

Sammenheng med jordskjelvet og det som skjedde. Nja.... det tror jeg egentlig ikke...

Men det er ikke rarere for meg om det skulle vært tilfelle (får vi jo aldri vite uansett) enn at jeg siden i fjor sommer har hatt en sterk følelse av at det i løpet av dette året kom til å komme et terrorangrep i Oslo og at det i første omgang ville være rettet mot regjeringskvartalet....

Kan ikke forklare det, men har hatt en veldig sterk følelse av det! Synes det er skummelt selv! Men det er heller ikke noe man går ut og sier... "jeg vet ikke når, hvor, hvem, men jeg tror at noe kan komme til å skje der, selv om jeg egentlig ikke tror på det selv"...

Men rart å tenke på nå i etterkant.

Som jeg sa se ste. en venn av meg fikk et varsel om dette for en tid tilbake og han mener at det kommer mer. .

Han har snakket med kjentfolk i denne "synsk bransjen" flere mener at dette ikke er over.

Men nei jeg tror ikke det har noe sammenheng.

Nå mente vel ikke HI at det bokstavelig var den siktede som stod bak jordskjelvet. Små jordskjelv er det innimellom i Norge. Ikke noe unormalt i det.

Nå er ikke jeg en person som tar inn energier/varsler, men jeg er åpen for at andre kan gjøre det. Veldig interessant tema! Kan godt være at jordskjelvet var et slags varsel... Når det gjelder det overnaturlige tror jeg at vitenskap og forskning kommer til kort. Tror ikke at vi mennesker er i stand til å forstå helt hvordan verden henger sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...