Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen gravide fra kr.sand her? På treffforumet er det bokstavelig talt dødt! Jeg vil gjerne treffe andre gravide fra kr.sand omegn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke tull!! Jeg som har "prøvd", på treff forumet, uten særlug entusiasme! Jeg vil gjerne ha et treff:)

Skrevet

Jeg har termin i oktober. Ikke lenge igjen, så det hadde jo vært supert å treffe flere gravide i denne byen!

Det er ikke den største entusiasmen her. Men vi kan jo treffes, og evt sette opp ett treff snart?

Skrevet

heia, har ikke termin før i beg av januar. Men jeg er med fordi:) (om det er greit):)

Skrevet

Da er vi muligens 3 stk! Hva med treff i slutten av uken?

Skrevet

Jeg har vært på ferie til idag, så fikk ikke med meg noe møte, har dere hatt noe treff i forrige uke?:)

Skrevet

har heller ikke vært noe særlig på nettet i det siste.. Men var ikke på treff. Fra neste uke kan jeg når som helst stort sett.

Skrevet

Hei!

Hva med ett treff fredag 12 august, på dag eller kveld? Passer dette for noen? Tenkte å sette opp ett treff på BIM treff hvis denne datoen passer:) Tok bare en dato. Er åpen for innspill her altså:). Jeg har en datter på 11 mnd, så det passer både dag og kiveld for oss.

Skrevet

Heihei!

Jeg er mer enn gjerne med på treff den 12 august! Har termin i oktober og kjenner svært få gravide i denne byen. For meg passer det best på dagtid, men skal gjøre allt for å få det til på kvelden også om det passer bedre slik for andre.

Skrevet

Se på BIM treff sidene:). Jeg har også termin i oktober!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...