Gå til innhold

Ribbein og rygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere med stikkende og vonde smerter på/under ribbein? Spesielt høyre side. Har problemer med å sitte, ligge o.l når smertene først er kommet. Er 34 uker, men smertene har vært der i flere uker allerede.

Fortsetter under...

Skrevet

sikker på at dette ikke er fordi baby ligger "i veien" der? den begynner å bli ganske stor nå som den er i uke 34 og presser en del oppover før den synker ned :)

Skrevet

leveren ligger ogsaa paa den siden... i alle fall verdt aa nevne neste gang du er hos lege/jordmor om du ikke allerede har... har blodtrykket ditt vert greit saa langt? ingen andre tegn til svangerskapsforgiftning?

Skrevet

blodtrykket er fint, litt lavt til tider. Ingen andre tegn til svangerskapsforgiftning. Kan være press fra baby eller noe :o

Skrevet

Jeg har i perioder skikkelig vondt bak ribbena i ryggen, mest på høyre side.. Lurer på om det kan være muskler som kompenserer for tung mage og gravid-holdning?? Er i uke 36 og har hatt dette i et par-tre uker nå..

Skrevet

Heisann.. Jeg har vært plaget med dette lenge, er 30 uker og har sikkert hatt de samme smertene som deg av og på siden uke 24 eller noe. Jordmor sa det var fordi jeg var så kort i overkroppen, derfor ble det sånn press tidlig..Nå kommer smertene mest når jeg beveger meg over tid, f.eks shopping, husarbeid osv..Ganske irriterende fordi det går ikke vekk ved hvile når d først er komt, sovner med det om natten også er det som oftest borte om morgenen. Vi får vel bare leve med det de siste ukene/mnd våre :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...