minimera Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 han er gretten, klør og klør i øret, rister på hodet også... Han har gjort dette før, og ofte klødd seg til blods. Trodde det var eksem bak øret, men han klør også etter at det er borte. Har ikke sjekket med legen, for han sover jo fint om natta, så ørebetennelse er det ant. ikke? kan det være noe annet? Burde jeg dra til legen? Når jeg gnir fingeren i utkanten av øregangen så blir han helt rolig og fornøyd. Så det virker som han klør inni i øret??? Håper på svar
Baby Bliss Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Min har omtrendt samme symptomer som deg, bare i mindre grad. Han sover også fint om natten, men tar seg mye til øret. Var hos legen for noe annet og bed henne se på ørene hans samtidig og det viste seg at han var rød inni ørene og at det var en begynnende ørebetennelse... Slik var det iallefall her...
lus246 Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 hei, Noe av det samme hadde min sønn. Fin allmenntilstand, ikke feber osv, men tok seg til øret. Dro til legen og fikk lyst ham i ørene. Ikke ørebetennelse som sådann, men rød på ene trommehinnen så det var noe på gang. Han fikk dråper med antibiotika/kortison. Ser ut til å ha hjulpet. Synes absolutt du skal ta en tur til legen.
littlefairy Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Har lurt på det samme selv, han har klødd og klødd seg bak øret og ristet til tider noe voldsomt på hodet, men det varte bare noen dager og har ikke sett det på et par dager nå. Skal til lege på onsdag, så da får jeg spørre eller be han sjekke ørene hans, ikke tenkt på at det kan være ørebetennelse, han har sovet greit, og ikke virka som han plagdes noe mer eller var dårligere av den grunn, men han har sliti litt med tenna di siste dagene så samboer trodde kanskje det klødde pga tennene? hmm ikke greit å si... Det finner jeg ut når jeg snakker med legen kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå